استقبال از متری شیش و نیم ، ستاره های سینمای ایران روی فرش قرمز لیدو

به گزارش مجله سرگرمی، نخستین نمایش رسمی فیلم سینمایی متری شیش و نیم در بخش افق های جشنواره ونیز با استقبال گسترده و چند دقیقه تشویق پیاپی تماشاگران همراه شد.

استقبال از متری شیش و نیم ، ستاره های سینمای ایران روی فرش قرمز لیدو

به گزارش خبرنگاران، متری شیش و نیم ساخته سعید روستایی که تنها نماینده سینمای ایران در هفتاد و ششمین جشنواره ونیز است، روز گذشته با حضور کارگردان جوان، بازیگران و مدیر فیلمبرداری در بخش افق ها روی پرده رفت. روستایی همراه با پیمان معادی، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی، هومن بهمنش و محمد اطبایی (پخش کننده فیلم) مقابل دوربین عکاسان حاضر در لیدو قرار گرفتند.

متری شیش و نیم | درون جهانیی متفاوت از ابد و یک روز

متری شیش و نیم یکی از 19 فیلم حاضر در بخش بخش افق هاست که دومین بخش مسابقه رسمی جشنواره ونیز به شمار می رود. دومین تجربه کارگردانی روستایی پس از ابد و یک روز شامگاه دوشنبه دو نمایش در ونیز داشت و جز نمایش رسمی روز سه شنبه، روز چهارشنبه هم بار دیگر اکران می گردد. محمدزاده که دو سال پیش با بدون تاریخ، بدون امضا بهترین بازیگر مرد بخش افق ها شد، چهره آشنای تماشاگران ونیز است.

پس از خاتمه کار عکاسان، گروه فراوری متری شیش و نیم با لباس رسمی روی فرش قرمز لیدو رفتند و وارد سالن 1500 نفری دارسنا شدند. بعضی رسانه ها از سه دقیقه تشویق ایستاده تماشاگران بعد از نمایش فیلم خبر داده اند؛ اتفاقی که البته در جشنواره های بزرگ و معتبر جهان مرسوم است. سپس نوبت به بخش پرسش و پاسخ رسید که در این مرحله روستایی، معادی، محمدزاده و اصلانی درباره تجربه های خود از حضور در پروژه متری شیش و نیم گفتند.

دومین ساخته روستایی درباره یک افسر کارکشته پلیس مبارزه با مواد مخدر (معادی) است که درگیر یک پرونده پیچیده می گردد. او پس از یافتن سرکرده یک باند بزرگ قاچاق و توزیع مواد (محمدزاده)، باید با تردیدهای خود و ماجراهای عجیب این پرونده کنار بیاید.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44463

به "استقبال از متری شیش و نیم ، ستاره های سینمای ایران روی فرش قرمز لیدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از متری شیش و نیم ، ستاره های سینمای ایران روی فرش قرمز لیدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید