افشارزاده: آمار اشتباه به صالحی امیری داده اند

به گزارش مجله سرگرمی، بهرام افشارزاده که از سوی شیخ احمد مورد تقدیر نهاده شد، درباره دریافت این تندیس و نحوه دریافت کرسی در شورای المپیک آسیا توضیحاتی می دهد که قابل تامل است.

افشارزاده: آمار اشتباه به صالحی امیری داده اند

افشارزاده در مورد اهدای تندیس شورای المپیک آسیا به او، می گوید: این نماد به کسانی که از سال 1982 در کوران ورزش آسیا بودند و در ورزش کشورشان و شورای المپیک آسیا اثرگذار بودند، اهدا شد. از شیخ احمد و شورای المپیک آسیا تشکر می کنم.

عضو سابق شورای المپیک آسیا و رئیس پیشین کمیته آمار و ارقام آسیا در مورد کرسی های ایران در آسیا و این که آیا این فرضیه که هر کشور در آسیا تنها یک عضو می تواند در هیات اجرایی یا کمیته ها و پست نایب رئیسی داشته باشد، می گوید: ما پیش از این دو کرسی هم داشتیم. در دو دوره قبل یک کرسی آقای علی آبادی و یک کرسی هم بنده داشتم ولی آنچه اهمیت دارد فعالیت های خودمان است. ما باید فعال باشیم. بعضی از کشورها دو نماینده در شورای المپیک آسیا و هیئت رئیسه دارند. کشورهایی که بیش از یک کرسی دارند فعالیت خود را زودتر شروع نموده اند و به طور فعال در جلسات مختلف شرکت و صحبت و اهداف خود را بیان می نمایند. صرف نامه نگاری کافی نیست و باید از کیان کشور دفاع نمایند. با توجه به صندلی ورزش ایران در آسیا احتیاج است که دو کرسی داشته باشیم. این که فکر کنیم فقط یک کرسی کافی است تنها خودمان را در یک دایره محدود می کنیم. متأسفانه آمار اشتباه به صالحی امیری داده اند که ما نمی توانیم دو کرسی در آسیا داشته باشیم.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15845

به "افشارزاده: آمار اشتباه به صالحی امیری داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشارزاده: آمار اشتباه به صالحی امیری داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید