انتخابات فدراسیون کشتی تا 16 اردیبهشت برگزار می گردد؟، نامزدهای بی شمار در انتظار تایید صلاحیت های سرنوشت ساز!

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان به نظر می رسد انتخابات فدراسیون کشتی تا 16 اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

انتخابات فدراسیون کشتی تا 16 اردیبهشت برگزار می گردد؟، نامزدهای بی شمار در انتظار تایید صلاحیت های سرنوشت ساز!

به گزارش خبرنگاران، ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی طی 10 روز کاری 15 تا 28 اسفند ماه سال گذشته در محل دبیرخانه فدراسیون کشتی انجام شد که طی آن 21 نفر برای جانشینی رسول خادم ثبت نام کردند.

امیررضا خادم، علیرضا دبیر، علیرضا حیدری، عباس جدیدی، مجید خدایی، حمید بنی تمیم و سیدهادی حسینی از جمله شاخص ترین نفراتی بودند که برای شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی نامزد شدند.

درحالیکه هنوز لیست افراد تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات اعلام نشده، به نظر می رسد انتخابات کشتی تا روز 16 اردیبهشت که زمان شروع ماه رمضان است، برگزار گردد چراکه بخش زیادی از اعضای مجمع کشتی را روسای هیئت های سراسر کشور تشکیل می دهند و برای شرکت در رای گیری باید به تهران سفر نمایند.

ضمن اینکه مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی آسیا طی روزهای 3 و 4 و همچنین 7 و 8 اردیبهشت ماه در شهر شی آن چین برگزار می گردد.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18552

به "انتخابات فدراسیون کشتی تا 16 اردیبهشت برگزار می گردد؟، نامزدهای بی شمار در انتظار تایید صلاحیت های سرنوشت ساز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات فدراسیون کشتی تا 16 اردیبهشت برگزار می گردد؟، نامزدهای بی شمار در انتظار تایید صلاحیت های سرنوشت ساز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید