بازی Cuphead به یک مجموعه نت فلیکس تبدیل می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، حتما بازی کاپهد را به یاد دارید. اثری که با الهام از انیمیشن های دهه سی هالیوود توسط استودیوی مستقل MDHR و برای ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی ساخته شد - که البته به تازگی روی نینتندو سوییچ هم عرضه شده است. طبق اخبار منتشره، نتفلیکس میخواهد کاپهد و ماگمن - شخصیت های محبوب بازی - را در قالب یک سریال انیمیشنی تحت عنوان The Cuphead Show به تلویزیون بیاورد.

بازی Cuphead به یک مجموعه نت فلیکس تبدیل می گردد

این سریال - که مانند بازی به شیوه انیمیشن های دهه سی خواهد بود - طراحی دستی خواهد داشت، گرچه بر خلاف بازی نه روی کاغذ خواهد بود و نه بوسیله استودیوی MDHR انجام خواهد گرفت، بلکه یکی از استودیوهای انیمیشن سازی داخلی نتفلیکس ساخت آن را بر عهده دارد. در مصاحبه ای که IGN با جرد و چد مولدنهاور (Jared & Chad Moldenhauer) داشته، چنین آمده است: ما خودمان این انیمیشن را نخواهیم ساخت، چراکه در آن صورت هرگز تمام نمی گردد. فعلا هدفمان اینست که تا جای ممکن از شیوه انیمیشن سازی اتوماتیک کامپیوتری دوری کنیم. کماکان قصد داریم که تک تک فریم ها کار دست باشند، البته بصورت دیجیتالی.

مطابق گفته جرد مولدنهاور، سریال هنوز در مراحل اولیه به سر می برد و تاریخ عرضه آن تعیین نیست، با اینحال می دانیم که این سریال روایتگر ماجراجویی های خنده دار کاپهد و ماگمن خواهد بود در جزیره Inkwell.

طبق گفته نت فلیکس، این مجموعه کمدی شخصیت محوری است که بدبیاری های کاپهدِ تند و تیز ولی بیفکر، و برادر محتاط و حساسش ماگمن را دنبال می نماید. این دو برادر در این ماجراها و بدشانسی ها در خانه عجیب و غریبشان در جزیره Inkwell همواره هوای همدیگر را دارند.

چد مولدنهاور هم در باب حال و هوای این کمدی به IGN چنین گفته است: انیمیشن مناسب بچه ها است، ولی در عین حال چنان نوشته شده که برای بزرگسالان هم گیرا باشد و مخاطبین گسترده تری را جذب کند. کاپهد نمایشی بچه هاه و انیمیشنی مخصوص بچه ها نخواهد بود. می توان گفت که [خالقین اثر] کوشش دارند تا همان حال و هوای بازی را منتقل کنند [..] ما هنوز دقیقا نمی دانیم که داستان چه خواهد بود. اینقدر می دانیم که نمی خواهیم بازی را دوباره تعریف کنیم. نمایش، ماجراهای جدیدی را جستجو خواهد نمود و به داستانِ [با شیطان معامله نکن] خلاصه نخواهد شد.

و جرد به گفته های برادرش اضافه می نماید: بازی داستان خودش را گفت، کارتون هم قصه خودش را خواهد گفت. من [نمایش کاپهد] را شبیه کارتون های میکی ماوس می بینم. در هر قسمت میکی ماوس می توانست خلبان باشد، یا هات داگ فروش یا موسیقیدان. هیچ نیازی هم نیست که اینها ربطی به هم داشته باشند.

منبع: IGN

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31824

به "بازی Cuphead به یک مجموعه نت فلیکس تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Cuphead به یک مجموعه نت فلیکس تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید