بایرن مونیخ لوکاس هرناندس را از اتلتیکومادرید خرید

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه بایرن مونیخ مدافع فرانسوی تیم اتلتیکومادرید را با قراردادی طولانی مدت به خدمت گرفت.

بایرن مونیخ لوکاس هرناندس را از اتلتیکومادرید خرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، باشگاه بایرن مونیخ لوکاس هرناندس، مدافع میانی تیم فوتبال اتلتیکومادرید را با قراردادی پنج ساله به ارزش 80 میلیون یورو به خدمت گرفت و این بازیکن فرانسوی از خاتمه فصل جاری و در تاریخ سی ام ژوئن رسماً بازیکن باواریایی ها خواهد بود.

بایرنی ها از مدت ها پیش در صدد جذب بازیکنی بودند که در قهرمانی سال گذشته تیم ملی فرانسه در جام جهانی تأثیرگذار بود و اکنون این بازیکن 23 ساله را با پرداخت کامل غرامت فسخ قراردادش به اتلتیکومادرید به خدمت گرفته اند.

هرناندس پس از اعلام این خبر گفت: امروز در دوران بازیگری من روز بسیار مهمی است. بایرن مونیخ یکی از بزرگترین و بهترین باشگاه های اروپا و دنیاست. افتخار می کنم که این فرصت را خواهم داشت تا در آینده به همراه بایرن مونیخ برای بردن تمامی جام ها بجنگم. مایلم از باشگاه اتلتیکومادرید و مدیریت آن، همینطور هوادارانش و هم تیمی هایم به خاطر 12 سال فوق العاده ای که در کنارشان سپری کردم، تشکر کنم. اتلتیکومادرید همواره در قلب من خواهد بود. بسیار خوشحالم که به بایرن مونیخ می پیوندم و قدم جدیدی برمی دارم.

لوکاس هرناندس در حال حاضر به دلیل مصدومیتی که در دربی مادرید دچارش شد، خانه نشین است اما بایرنی ها امیدوارند که او به تمرینات پیش فصل در تابستان برسد. در همین راستان مولر ولفهارت پزشک باشگاه بایرن مونیخ اعلام نمود که هرناندس قطعاً در ابتدای فصل آینده درکنار هم تیمی های جدیدش خواهد بود.

هرناندس در بایرن مونیخ به هموطنش بنیامین پاوار که در کنار او فاتح جام جهانی 2018 روسیه شد، ملحق خواهد شد. پاوار، بازیکن اشتوتگارت نیز همچون هرناندس با قراردادی پنج ساله به بایرن مونیخ پیوسته و از ابتدای فصل آینده برای این تیم توپ خواهد زد.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17485

به "بایرن مونیخ لوکاس هرناندس را از اتلتیکومادرید خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ لوکاس هرناندس را از اتلتیکومادرید خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید