تارتار: به هیچ عنوان به نفت مسجدسلیمان برنمی گردم

به گزارش مجله سرگرمی، مهدی تارتار خاطرنشان کرد که دیگر به هیچ عنوان به تیم نفت مسجدسلیمان برنخواهد گشت.

تارتار: به هیچ عنوان به نفت مسجدسلیمان برنمی گردم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در پی مسائل اقتصادی، مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان بعد از بازی این تیم مقابل پیکان خاطرنشان کرد که دیگر به مسجدسلیمان برنمی گردد. شب گذشته تارتار در صفحه شخصی خود خاطرنشان کرد که دیگر قادر به همکاری با نفت مسجدسلیمان نیست اما از شب گذشته تماس هایی با او گرفته شد و بعضی از مسئولان استان خوزستان کوشش می کردند تا تارتار را از تصمیمی که گرفته منصرف نمایند اما تارتار تصمیم قطعی خود را در این خصوص گرفته است.

مهدی تارتار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد جدایی اش از نفت مسجدسلیمان گفت: دیگر به هیچ عنوان به تیم نفت مسجدسلیمان برنمی گردم. به علت مسائل شخصی که دارم دیگر نمی توانم به مسجدسلیمان برگردم. جا دارد که از همه طرفداران مان تشکر کنم که خاطرات خیلی خوبی را برای من رقم زدند.

وی ادامه داد: باید از بازیکنانم تشکر کنم که با همه مسائلی که وجود داشت مردانه جنگیدند و هیچگاه کوشش های آنها را فراموش نخواهم کرد. من دیگر به هیچ عنوان به نفت مسجدسلیمان برنمی گردم اما مطمئن هستم که این تیم سال جاری پدیده لیگ خواهد شد و صندلی بسیار خوبی را در لیگ برتر به دست می آورد. امیدوارم روزی برسد که قدر طرفداران مسجدسلیمانی را خیلی بیشتر بدانند.

سرمربی مستعفی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه مسئولان این باشگاه و استان خوزستان با او تماس هایی گرفتند و خواستار بازگشتش به نفت مسجدسلیمان شدند، گفت: بعضی از مسئولان تماس هایی گرفتند اما من به آنها هم گفتم که دیگر به نفت مسجدسلیمان برنمی گردم. نمی گردد چرا که مسائل بسیار زیادی وجود دارد.

تارتار در خاتمه توضیح داد: یک بار دیگر از مسئولان باشگاه، بازیکنان و طرفداران نفت مسجدسلیمان تشکر می کنم که از من و تیم حمایت خیلی خوبی کردند اما به خاطر مسائلی که وجود دارد دیگر برنمی گردم و امیدوارم طرفداران این تیم من را ببخشند.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50343

به "تارتار: به هیچ عنوان به نفت مسجدسلیمان برنمی گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: به هیچ عنوان به نفت مسجدسلیمان برنمی گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید