تاسیس دانشگاه فرهنگیان احتیاج اصلی حوزه آموزشی در شرق هرمزگان

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد احمدی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میناب با اشاره به اینکه در حوزه آموزش و پرورش هزینه ها تبدیل به سرمایه، پیشرفت و توسعه ایران اسلامی می گردد گفت: دانش آموزانی که امروز از خدمات و امکانات آموزش و پرورش برخودار می شوند فردای کشور و جامعه را مدیریت و هدایتگری می نمایند.

تاسیس دانشگاه فرهنگیان احتیاج اصلی حوزه آموزشی در شرق هرمزگان

احمدی ضمن تشکر از کوششهای مجموعه آموزش و پرورش شهرستان میناب بیان داشت: دانش آموزان و جوانان این شهرستان در عرصه های مختلف فرهنگی و آموزشی افتخار آفریدند که ماحصل کوشش همه مسئولین و به ویژه مجموعه آموزش و پرورش است

احمدی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید باید برای آیندگان شهرستان واستان کوشش گرددبیان کرد: در سال تحصیلی جدید بیش از 50 هزار نفر دانش آموز در شهرستان میناب به مدرسه خواهندرفت که با کوشش مربیان می توانند به آینده سازان این کشور تبدیل و افتخار آفرینی نمایند.

فرماندار ویژه میناب در بخش دیگر از سخنان خود به صندلی شهرستان میناب در استان هرمزگان و کشور اشاره کردند و تاکید داشت: همانگونه که شهرستان میناب از نظر جمعیت و تقسیمات کشور دومین شهرستان استان هرمزگان محسوب می گردد با برنامه ریزی اصولی و مدون و با پشتکار مضاعف صندلی آموزش و پرورش شهرستان میناب باید به صندلی ممتاز در استان و کشور ارتقاء پیدا کند.

احمدی با اشاره به کوششهای اجرا شده در این حوزه گفت: کوشش های زیادی در این زمینه اجرا شده است اما باید با رفع کردن نقاط ضعف و برجسته کردن نقاط مثبت برای رسیدن به صندلی واقعی گام برداشته گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب بیان داشت: الحمد لله شهرستان میناب در حوزه های مختلف و به ویژه پرورشی و خوارزمی افتخارات قابل توجهی کسب نموده است که حای تقدیر دارد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با بیان اینکه دانش آموزان شهرستان میناب در کنکور رتبه های خوبی کسب نموده اند بیان کرد: در جهت افزایش رتبه های کنکور شهرستان میناب در سال های آینده برنامه ریزی بیشتری گردد تا برای کسب رتبه های ممتاز کشوری از متیازات خوبی برخوردار شویم .

احمدی با اشاره به اینکه نهاد های حمایتی برای دانش آموزان که توانایی مالی خوبی ندارند اقدام نمایند گفت: کمیته امداد و بهزیستی نهایت همکاری در جهت جلوگیری از بازماندن دانش آموزان از مدرسه را داشته باشندتا در شهرستان هیچ دانش آموز بازمانده از تحصیل به علت عدم توانایی مالی وجود نداشته باشد.

احمدی تاسیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان میناب را از اولویت های اصلی ومحوری برای حوزه آموزش وپرورش شرق استان دانست وتصریح کرد: باید در جهت تاسیس دانشگاه فرهنگیان نهایت کوشش و برنامه ریزی صورت گیرد تااین نقطه از کشور از این ظرفیت برخوردار گردد.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3144

به "تاسیس دانشگاه فرهنگیان احتیاج اصلی حوزه آموزشی در شرق هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس دانشگاه فرهنگیان احتیاج اصلی حوزه آموزشی در شرق هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید