تاکید معاون مطبوعاتی بر حمایت از بخش خصوصی برای توسعه صنعت تبلیغات
به گزارش مجله سرگرمی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالا و سرمایه ایرانی، از ظرفیت های بخش خصوصی در حوزه تبلیغات استفاده می گردد.
به گزارش ، محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه صنعت تبلیغات، در کارکرد دوگانه خود از یک سو پاسخ گوی احتیاج مردم است و از سوی دیگر اهداف فراوریکنندگان کالا و خدمات را در چارچوب اقتصاد فراوریمحور برآورده می سازد، گفت: استفاده از فناوری های نوین ارتباطی در عرصه تبلیغات، چهره این صنعت را در عصر حاضر دگرگون و موجبات توسعه اقتصاد نوآورانه، دانش بنیان و فراوریمحور را محقق می سازد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری رویداد های تبلیغاتی در چارچوب سیاست های حمایتی دولت واقع شده است، توضیح داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف جلب مشارکت عمومی برای سرمایه گذاری و اجرای فعالیت های تبلیغاتی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و افزایش مشارکت بخش غیردولتی در اقتصاد برنامه ریزی نموده و برای اجرای آن کوشش می نماید.
سلطانی فر گفت:در جشنواره ها و نمایشگاه های تبلیغاتی می توان با هم افزایی، ارتباط ارگانیک وجوه تبلیغات را به عنوان حلقه اتصال فرهنگ و صنعت در اقتصاد ملی تقویت کرد تا شاهد حرکت پر شتاب تری به سوی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باشیم.
لازم به ذکر است؛ دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری متمرکز 3 رویداد بزرگ تبلیغاتی را در دی ماه سال جاری، در راستای سیاست ها و برنامه های خود برای همراهی با فعالان حوزه تبلیغات در دستور کار قرار داده است که عبارتند از: همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان ها، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته و چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار حمایت از فراوری کالای ایرانی.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوانecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند
cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها