حزب استقلال بریتانیا از مرام نامه ضد اسلامی جدید خود رونمایی کرد

به گزارش مجله سرگرمی، حزب پوپولیست استقلال بریتانیا از مانیفست (مرام نامه) ضد اسلامی جدید خود رونمایی کرد.

حزب استقلال بریتانیا از مرام نامه ضد اسلامی جدید خود رونمایی کرد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از ایندیپندنت، حزب استقلال بریتانیا (یوکیت) با رونمایی از مرام نامه جدید خود که حاوی تدابیر ضد اسلامی است، یک گام بزرگ به سمت تبدیل شدن به یک جنبش نژادپرست و راست افراطی برداشته است.

مانیفست حزب در حالی رونمایی گردیده که کنگره پاییزی حزب یوکیت روز جمعه در بیرمنگام شروع گردیده و در این مانیفست یکسری طرح ها علیه مسلمانان از جمله تشکیل زندان های اختصاصی برای مسلمانان، افزایش تجسس و آنالیز علیه مهاجران مربوط به کشورهای اسلامی و لغو یکسری قوانین مربوط به برابری حقوق و مقابله با نژادپرستی در بریتانیا هستند.

این حزب مدعی شد: در زندان هایی که در آنها باندهای مسلمان ها مسلط هستند افراط گری به شکلی فعالانه تقویت گردیده و زندانی های غیرمسلمان نیز برای حفظ جانشان مجبور به گرویدن به اسلام می شوند.

در این مانیفست حزب یوکیت پیشنهاد اختصاص دادن زندان هایی انحصاری به زندانیان مسلمانی را داده که افراط گری را ترویج می نمایند یا برای کشاندن زندانی های غیرمسلمان به دین اسلام کوشش می نمایند.

این مانیفست اضافه نموده است: حزب یوکیت در صورت پیروزی در انتخابات زندان های جدید مورد احتیاج برای میزبانی از تعدادی از زندانیان محکوم به جرایم در حد مجازات حبس احداث خواهد نمود.

این در حالی است که نایجل فاراژ، رهبر سابق این حزب هشدار داده که جرالد باتن، رهبر جدید این حزب که به سراغ راست های افراطی رفته باید مواظب شراکت هایش باشد چراکه ممکن است با کلیت یک مذهب ضدیت پیدا کند.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3589

به "حزب استقلال بریتانیا از مرام نامه ضد اسلامی جدید خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب استقلال بریتانیا از مرام نامه ضد اسلامی جدید خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید