حفاری های آب و فاضلاب باید کارشناسی شده انجام گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، فاخر ربیعی فر عصر امروز در جلسه شورای شهر خرمشهر که با حضور شهردار و رئیس اتاق اصناف خرمشهر و مجری طرح فاضلاب در این شهرستان برگزار گردید، وضعیت شهری خرمشهر در پی حفاری های فاضلاب در این شهرستان را نابسامان خواند.

حفاری های آب و فاضلاب باید کارشناسی شده انجام گردد

وی در این رابطه اظهار کرد: مردم از حفاری هایی که در پی آنها ترمیم ترانشه ها انجام نمی گردد به شدت گله مند هستند و ترمیم غیر اصولی پیمانکار در پی حفاری ها که منجر به نشست محل حفاری می گردد نیز مسائل متعددی را در این شهرستان ایجاد نموده است.

ربیعی اضافه کرد: در شرایط فعلی و با توجه به حساسیت محل قرار گیری بازار صفا و قرار دریافت نهر چاسبی در این منطقه نمی توان مجوز حفاری را صادر کرد و صدور مجوز حفاری باید در پی انجام کارهای کارشناسی صادر تا مانع حوادث احتمالی گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر خطاب به مجری فاضلاب خرمشهر گفت: مجری طرح فاضلاب باید پروژه های خود را اعلام و شهردار بر اساس این اطلاعات درخواست مجوز را به شورا ارائه دهد، همچنین پیمانکار پروژه فاضلاب برای جلب رضایت مردم باید در قالب بنر عذرخواهی و تاریخ شروع و پایین پروژه را به اطلاع مردم برساند.

وی اضافه کرد: از مجری طرح درخواست می گردد در صورت علم به ناکافی بودن میزان اعتبارات تخصیص یافته اقدام به شروع پروژه جدید نکند تا با نیمه تمام ماندن کار معیشت مردم دچار مشکل گردد.

ربیعی فر همچنین در خصوص ساماندهی بازار صفا بر لزوم برنامه ریزی قبل از اقدام تاکید نمود و گفت: با توجه به لزوم انتقال بساط فروشان از بازار صفا به محل پیش بینی شده جدید، روز شنبه رئیس اتاق اصناف ، شهردار و معاونت اجرایی شهرداری با حضور نمایندگان کسبه بازار صفا تشکیل جلسه دهند و محل ساماندهی دست فروشان بر اساس یک طرح کارشناسی شده و مورد توافق را تصویب نمایند تا شورا بر اساس نامه شهردار نسبت به اخذ مجوزهای لازم از شورای تامین اقدام کند.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7660

به "حفاری های آب و فاضلاب باید کارشناسی شده انجام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفاری های آب و فاضلاب باید کارشناسی شده انجام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید