دستگیری باند 4 نفره فروش مواد مخدر در ایلام

به گزارش مجله سرگرمی، جانشین انتظامی شهرستان ایلام گفت:با کوشش ماموران کلانتری 13، باند 4 نفره فروش مواد مخدر در ایلام مکوششی شد.

دستگیری باند 4 نفره فروش مواد مخدر در ایلام

سرهنگ قدرت حیدری زاد جانشین انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار از ؛گفت:در پی اطلاع ماموران انتظامی شهرستان ایلام، مبنی بر اینکه 4 نفر از فروشندگان مواد مخدر در پاتوقی در یکی از محلات شهر ایلام اقدام به توزیع مواد مخدر می نمایند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس نهاده شد.

او ادامه داد:ماموران کلانتری 13 شهرستان ایلام پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام کار های اطلاعاتی، پاتوق این سوداگران مرگ را شناسایی کردند.

حیدری زاد با اشاره به اینکه فعالیت این افراد موجب نارضایتی شهروندان شده بود، مطرح نمود:صبح امروز و با تشکیل 2 اکیپ از ماموران کلانتری 13، پاتوق متهمان متلاشی و 4 نفر دستگیر نیز شدند.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام انهدام باند های فروش مواد مخدر را از اولویت های پلیس در شهرستان ایلام دانست و اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با بیان اینکه عملکرد قاطعانه پلیس موجب رضایتمندی شهروندان شده است،اضافه نمود:هدف از اجرای این طرح ها، پاکسازی کامل شهر از حیث جرم و ایجاد محیطی امن برای شهروندان است.

ن

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 88361

به "دستگیری باند 4 نفره فروش مواد مخدر در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری باند 4 نفره فروش مواد مخدر در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید