راهکارهایی برای تجربه یک سفر دل چسب با هواپیما و قطار

به گزارش مجله سرگرمی، شاید با خودتان فکر کنید تجربه یک سفر ایده آل و دل چسب به عوامل متعددی بستگی دارد و همه افرادی که در پشت پرده و فراهم آوردن مسیرهای شما برای رسیدن به مقصدتان هستند نیز می توانند نقش مهمی در خصوص لذت بردن شما از سفر ایفا نمایند، اما بهتر است بدانید هیچ کس به اندازه خودتان نمی تواند در لذت بردن شما در سفرهایتان نقش داشته باشد.

راهکارهایی برای تجربه یک سفر دل چسب با هواپیما و قطار

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام عتیق گشت، درست از زمانی که برای خرید بلیط هواپیما یا تهیه بلیط قطار به سوی مقصدتان اقدام می کنید و برای این سفر چمدان می بندید، می توانید با به کارگیری ترفندها و راه چارههایی به نسبت ساده، سفری دل پذیرتر از همواره را تجربه کنید…. در این متن با ما همراه باشید تا با هم راه چارههایی را برای تجربه یک سفر دل چسب با هواپیما و قطار یاد بگیریم.

پله اول برای تجربه سفری دل چسب!

همواره تجربه کردن احساس خوب ما در موقعیت های مختلف، به نگرش ما به امور و مقدماتی که برای دست یابی به بهترین شرایط تدارک می بینیم بستگی دارد. داشتن برنامه ای درست و در نظر دریافت جزئیاتی که موجب بهینه سازی تجربیات شما در سفر گردد با فراهم کردن چند راه چاره ساده امکان پذیر است. قبل از هر چیزی سعی کنید برای سفرهایتان یک برنامه داشته باشید و همه جهتها و روالی که دوست دارید در این سفر تجربه کنید را به زبان ساده برای خودتان بنویسید. روز سفرتان را معین کنید و تصمیم بگیرید که می خواهید چه بازه زمانی در این سفر باشید. اولویت هایتان را یادداشت کنید و لیست حداقل و حداکثر مکان هایی که باید در این سفر از آن ها دیدن کنید را بنویسید. کمی اطلاعاتتان را در خصوص مقصدتان بالا ببرید و سعی کنید مثل یک حرفه ای به سوی جلو گام بردارید....

با ترفندهای خرید یک بلیط ایده آل آشنا شوید!

خرید بلیط هواپیما تنها به این ختم نمی گردد که در گوگل نام مقصدتان را سرچ کنید بعد در اولین گزینه و بدون در نظر دریافت هیچ جزئیاتی بلیط بخرید؛ باید قبل از هر چیزی با آداب رزرو بلیط هواپیما آشنا باشید. قبل از هر چیزی باید بدانید که برنامه ریزی در خصوص خرید بلیط هواپیما هم می توانید به شما یاری کند تا انتخاب های بیشتری پیش رویتان قرار گیرد و در هزینه هایتان هم تا میزانی صرفه جویی گردد. اگر هدف شما سفر به کشورهای خارجی باشد باید از چند ماه زودتر هوشیار باشید و در خصوص سفرهای داخلی زیر نظر دریافت وب سایت ها حداکثر 1 ماه زودتر هم کافی است. برای خرید بلیط هواپیما همه ایرلاین ها و روزها و ساعت های مختلف را چک کنید و هرزمانی که قیمت بلیط مناسب تر بود، آن را خریداری کنید.

باید بدانید که معمولاً روزهای وسط هفته و ساعت های صبح زود یا زمان هایی که مصادف با زمان وعده های غذایی است معمولاً ارزان تر هستند. به علاوه هرزمانی که تردد مسافران در آن موقع بیشتر گردد قیمت ها بیشتر است پس اگر ارزان بودن روی دل چسب تر شدن سفرتان تأثیر زیادی دارد، سعی کنید زمان های خلوت تر را برای سفرتان انتخاب کنید!

به علاوه باید بدانید که در نظر دریافت وب سایت های مختلف و چک کردن قیمت ها در همه آن ها هم امری محال است و هم عدم اطمینان و حس اعتمادی که با سامانه های مختلف وجود دارد شما را بیشتر سردرگم می نماید. بهتر است برای خرید بلیط هواپیما یک سامانه مطمئن مثل AirplaneTicket.ir را در نظر بگیرید و با چک کردن همه پروازها در آن و مشاهده لیست کاملی از ایرلاین های داخلی و خارجی سفری مطمئن و بی دغدغه را تجربه کنید.

چمدانتان را با دقت ببینید!

اینکه هدف شما از این سفر چیست و قرار است چند روز در مقصدتان بمانید، می تواند روی میزان وسیله هایی که برای سفر انتخاب می کنید مؤثر باشد. اگر قرار است یک سفر تفریحی را تجربه کنید و بیشتر وقتتان را در جاذبه ها و اماکن دیدنی بگذرانید، حمل کردن تعداد زیادی ساک و چمدان سنگین تنها باعث خستگی تان می گردد. به علاوه مطمئن باشید خیلی از این وسایل بدون اینکه حتی دست بخورند دوباره به کمدتان برمی گردند. پس تمام چیزهای ضروری و وسایل شخصی مورد احتیاجتان را درون یک ساک کوچک بگنجانید و مطمئن باشید این گونه سفر راحت تری را تجربه می کنید. اگر هم فکر می کنید قرار است چندین هفته را در سفر باشید و یا تصمیم دارید به مقدار زیادی خرید کنید بهتر است با دقت بیشتری چمدان ببندید و با در نظر دریافت فضای بیشتر برای خریدهایتان به فکر بازگشتتان هم باشید.

ابزارهای سرگرمی را از قلم نیاندازید!

به همراه داشتن وسیله های سرگرم کننده برای جهت سفرتان اضافه کردن فیلم ها و بازی های جالب و سرگرم کننده روی تلفن همراه یا آی پدتان می تواند ایده فوق العاده ای باشد…، اگر اهل کتاب خواندن هستید می توانید یک کتاب جذاب هم با خودتان بیاورید و از استفاده درست از زمانتان و لذت بردن از کارهایی که شاید بارها برای انجام آن ها اقدام کردید و به دلیل مشغله کاری پیروز نشدید، لذت ببرید.

خوراکی هایتان را از قلم نیاندازید!

شاید فکر کنید هم در سفرهای هوایی و هم گاهی در سفر با قطار با نوشیدنی و غذا از شما پذیرایی می گردد اما بهتر است که همراه خودتان کمی تنقلات و اسنک های سبک و مقوی بیاورید و در حین سفر گاهی مشغول به خوردن شوید. به علاوه اگر کودکتان هم قرار است در این سفر همراهتان باشد آوردن مقداری غذا و تنقلات خوشمزه و مقوی در طول جهت سفر برایتان تا حدودی لازم است. بهترین گزینه های برای سفر مغزها، میوه خشک و یا تازه و شکلات تلخ و آب نبات و خوراکی های ریز است که هم خوردنشان راحت است و هم انرژی مورد احتیاج بدنتان را به سادگی تأمین می نماید.

در فرودگاه یا ایستگاه قطار به موقع حاضر شوید!

شاید این موضوع را بارها شنیده اید و روی بلیط تان هم هک شده که به موقع حضور پیدا کنید…. اما باید بدانید زودتر رسیدن قبل از سفرتان به شما یاری می نماید تا استرس و فشار کمتری را تجربه کنید و با آرامش بیشتری سفرتان را شروع کنید. در خصوص سفرهای هوایی خارجی چند ساعت زودتر و سفرهای داخلی حداقل نیم ساعت زودتر در فرودگاه حضور داشته باشید و در سفر با قطار هم سعی کنید به ایستگاه موقع برسید.

چند لایه لباس بپوشید!

در طول سفر همواره بهتر است که به جای پوشیدن یک لایه ضخیم از لباس چند لایه نازک تر را روی هم بپوشید، چون با آن روش یک لحظه تصور کنید با گرم شدن هوا هیچ راهی جز تحمل کردن برایتان باقی نمی ماند؛ اما زمانی که چند لایه لباس بپوشید می توانید در صورت گرم شدن هوا یک لایه را دربیاورید. یا هر موقع سردتان شد لباستان را بیشتر کنید و احساس راحتی بیشتری را در طول سفر تجربه کنید. به علاوه از قلم نیاندازید که پوشیدن یک کفش راحت میز می تواند در راحتی شما به میزان زیادی تأثیر گذار باشد.

انتهای رپرتاژ خبری

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19209

به "راهکارهایی برای تجربه یک سفر دل چسب با هواپیما و قطار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهایی برای تجربه یک سفر دل چسب با هواپیما و قطار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید