راه حل جدید برای مدیریت بازار خودرو

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به گفته های سرپرست وزارت صمت تا قبل از رسیدن به عید فطر خودروسازان با یاری فروش فوق العاده بازار خودرو را مدیریت نموده و از التهابات این بازار می کاهند.

راه حل جدید برای مدیریت بازار خودرو

حسین مدرس خیابانی در این خصوص شرح داد: در فروش فوق العاده اولویت وزارت صمت با افرادی است که خودرو نداشته و مصرف نماینده نهایی اند. این وزارت خانه به دنبال آن است که تقاضاهای کاذب بازار خودرو را حذف نموده و خودرو را عادلانه در بازار توزیع کند.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر سه روش فروش خودرو را توسط خودروسازان ارائه می دهیم. در روش اول که فروش فوق العاده است خودرو به جهت کنترل بازار به متقاضیان عرضه خواهد شد. در این روش سند خودرو یک سال در رهن شرکت خودروسازی باقی خواهد ماند و اگر شرایط وفق مراد پیش رود صلح نامه ای نیز ارائه نخواهد شد. روش دوم طرح پیش فروش خودرو است که همچون گذشته در حال انجام بوده و اختلالی در آن به وجود نخواهد آمد. دوره تحویل در این روش یک ساله است. روش سوم نیز طرح مشارکت در فراوری است که خودرو پس از 2 تا 3 سال تحویل مشتری خواهد شد.

مدرس خیابانی اضافه نمود: در تمامی روش های مذکور نظارت و کنترل توسط سیستم ها و دستگاه های مربوطه صورت می پذیرد تا اطمینان حاصل گردد فرد متقاضی به منظور استفاده نهایی ثبت نام نموده و به خودرو به عنوان یک کالای سرمایه ای نگاه نمی نماید.

سرپرست وزارت صمت تاکید نمود: خودروهای صفر کیلومتر در فروش فوق العاده بعد از سه ماه دیگر مشمول گارانتی صفر کیلومتر نمی شوند تا اگر کسی به نیت نگه داشتن خودرو و استفاده آینده، آن را خریداری می نماید دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد.

وی همچنین در سرانجام توضیح داد: سازمان حمایت هم اعلام نموده که تمام پارکینگ ها و انبارها باید موجودی خودروی خود را اعلام نمایند و ممانعت از این عمل نیز مشمول تخلفات احتکار است.

منبع : دیجیاتو

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: آی تابناک
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90813

به "راه حل جدید برای مدیریت بازار خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل جدید برای مدیریت بازار خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید