سامسونگ گلکسی فولد در تاریخ 15 شهریور در کره جنوبی عرضه خواهد شد!

به گزارش مجله سرگرمی، به نقل از خبری که از زادگاه سامسونگ یعنی کره جنوبی به گوش رسیده، ممکن است ما از آنچه فکر می کردید، به عرضه گلکسی فولد نزدیک تر باشیم. تا به حال سامسونگ فقط تایید نموده که بالاخره گوشی گلکسی فولد در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد اما هنوز زمان عرضه رسمی آن اعلام نشده است.

سامسونگ گلکسی فولد در تاریخ 15 شهریور در کره جنوبی عرضه خواهد شد!

حالا اما منبعی از داخل شرکت سامسونگ خبری به خبرگزاری Yonhap اعلام نموده که می گوید سامسونگ در حال صحبت با اپراتورهای کره جنوبی است تا بتواند گلکسی فولد را از روی 15 شهریور در این کشور عرضه کند. این خبر خرسند کننده، نشان می دهد که قرار نیست آخر ماه سپتامبر شاهد عرضه این گوشی باشیم و سامسونگ همه کوشش خود را گذاشته در هرچه زودتر گلکسی فولد را به بازار برساند.

اسمش را می خواهید بگذارید تصادف یا هرچیز دیگری؛ تاریخ 15 شهریور دقیقا روزی است که نمایشگاه IFA برلین به روی عموم باز می گردد و سامسونگ با این کار، می تواند از ابتدا همه توجهات را به سمت خود جلب کند. شاید هم سامسونگ می خواهد این گوشی را دوباره در نمایشگاه IFA معرفی کند! همچنین نباید فراموش کنید که 19 شهریور ماه اپل هم می خواهد آیفون 11 را عرضه کند که احتمالا از 29 شهریور عرضه آن شروع می گردد. درواقع سامسونگ نه تنها نمی خواهد از هیچ کدام از رقبای خود عقب بیفتد، بلکه می خواهد تمام توجهات را از ابتدای نمایشگاه IFA، به سمت خود جلب کند.

در هر صورت، اگر هم سامسونگ گلکسی فولد در تاریخ 15 شهریور در کره جنوبی عرضه گردد، باز هم باید تا آخر سپتامبر صبر کنیم تا این گوشی در کشور های دیگر هم عرضه گردد. در این بین چیزی که بیشتر از همه برای آن هیجان داریم، این است که ببینیم در ساخت دوباره این محصول و مواد مورد استفاده در فرآیند ساخت، چه تغییراتی ایجاد شده تا از خرابی نمایشگر داخلی آن جلوگیری کند. شما درباره این خبر چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41704

به "سامسونگ گلکسی فولد در تاریخ 15 شهریور در کره جنوبی عرضه خواهد شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی فولد در تاریخ 15 شهریور در کره جنوبی عرضه خواهد شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید