سنگ اتلتیکو پیش پای گریزمان

به گزارش مجله سرگرمی، سران اتلتیکو اعلام نموده اند که برای انتقال گریزمان، 126 میلیون یورو می خواهند اما بارسایی ها حاضر نیستند بیش از 120 میلیون یورو بند فسخ قرارداد او را پرداخت نمایند.

سنگ اتلتیکو پیش پای گریزمان

سنگ اتلتیکو پیش پای گریزمان

از هفته ها پیش تعیین بود که مقصد بعدی آنتوان گریزمان تیمی جز بارسلونا نخواهد بود. ستاره فرانسوی که نزدیک به دو ماه پیش خبر از خداحافظی خود با اتلتیکو داد، با بارسا به توافق قطعی رسیده و حال توافق دو باشگاه باقی مانده است.

او که سال گذشته نیز تا آستانه پیوستن به بارسا پیش رفت اما در نهایت قراردادش را با اتلتیکو تمدید کرد، بند فسخی 200 میلیون یورویی داشت که از دو روز دیگر به 120 میلیون یورو کاهش خواهد یافت.

مذاکرات نماینده های دو باشگاه از چند روز پیش آغاز شده است؛ ولی در این بین اختلافاتی جدید حاصل شده است. طبق ادعای نشریه اکیپ و نیز دیاریو اسپورت، سران اتلتیکو اعلام نموده اند که برای انتقال گریزمان، 126 میلیون یورو می خواهند که برابر با مبلغی است که قرار است برای جذب ژوائو فلیکس از بنفیکا پرداخت نمایند. آنها البته حاضرند در صورت جذب نلسون سمدو از بارسا، مبلغ گریزمان را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

از سوی دیگر بارسلونا اعلام نموده است که بر خلاف شایعات، هیچ توافقی با خود گریزمان نداشته اند و اخبار مبنی بر امضای پیش قرارداد در زمستان کذب است. موضع باشگاه کاتالان در مقابل خواسته جدید اتلتیکو نیز منفی بوده و آنها حاضر نیستند بیش از 120 میلیون یورو بند فسخ قرارداد گریزمان را پرداخت نمایند. از سوی دیگر برای انتقال نلسون سمدو نیز 100 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد او را می خواهند.

با این اوصاف، احتمال اینکه شاهد رسمی شدن انتقال گریزمان در تاریخ اول جولای(10 تیر) باشیم بسیار اندک است و در بارسلونا امیدوارند کار انتقال ستاره فرانسوی را تا 19 تیرماه نهایی نمایند.

هفته بعد قرار است مراسم معارفه فرانکی دی یونگ در نوکمپ برگزار گردد. تمرکز بارسا فعلا روی این قضیه است و سپس نوبت به گریزمان خواهد رسید.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30005

به "سنگ اتلتیکو پیش پای گریزمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ اتلتیکو پیش پای گریزمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید