سهم علیپور از گل های پرسپولیس: بیش از 50 درصد

به گزارش مجله سرگرمی، علیپور با گلزنی مقابل سایپا 43 گله شده و فقط 2 گل دیگر می خواهد تا این عنوان را از طارمی بگیرد که با توجه به فرصت 5 هفته ای اش تا خاتمه لیگ برتر، اتفاق دور از دسترسی نیست.

سهم علیپور از گل های پرسپولیس: بیش از 50 درصد

سهم علیپور از گل های پرسپولیس: بیش از 50 درصد

بالانشینی پرسپولیس تبدیل به یک قانون ثابت در لیگ برتر شده اما یک قانون پررنگ تر هم در فوتبال ایران وجود دارد: اینکه یک پرسپولیسی، آقای گل می گردد. علی علیپور انتها کی روش استنلی را پشت سر گذاشت و برای اولین بار در این فصل، به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر نهاده شد. حال آنکه در ابتدای فصل فاصله زیادی با استوکس و کی روش دو مدعی آقای گلی داشت اما آرام آرام این فاصله را جبران کرد و کمی بعد هم به صورت مشترک با کی روش، صدرنشین جدول گلزنان شد.

پس از چند هفته رقابت، او حالا کی روش را هم پشت سر گذاشته و تنها بازیکن 13 گله لیگ برتر به حساب می آید. این 13 گل اما تنها حاصل درخشش علیپور نیست چرا که او 4 پاس گل هم در کارنامه اش دارد. 13 گل و 4 پاس گل در تیمی که تا اینجای کار 33 گل زده، یعنی علی علیپور روی بیش از نیمی از گل های این فصل پرسپولیس (17 گل) تاثیر داشته که آماری شگفت انگیز است.

نکته دیگر اینکه او حالا فرصت حمله به دو رکورد طارمی را هم دارد. مهدی طارمی در کنار رضا عنایتی تنها بازیکنان تاریخ لیگ برتر هستند که دو دوره پیاپی آقای گل شده اند و علیپور که فصل پیش آقای گل شده بود، این شانس را دارد که یک بار دیگر کفش طلای لیگ را به خانه ببرد. دیگر رکورد طارمی، عنوان بهترین گلزن پرسپولیس در ادوار لیگ برتر با 45 گل است.

حال آنکه علیپور با گلزنی مقابل سایپا 43 گله شده و فقط 2 گل دیگر می خواهد تا این عنوان را از طارمی بگیرد که با توجه به فرصت 5 هفته ای اش تا انتها لیگ برتر، اتفاق دور از دسترسی نیست و علی علیپور می تواند به تنهایی بهترین گلزن لیگ رجحان پرسپولیس باشد.

11 - 270

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19531

به "سهم علیپور از گل های پرسپولیس: بیش از 50 درصد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم علیپور از گل های پرسپولیس: بیش از 50 درصد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید