علیپور از امروز به خودش برمی گردد؟

به گزارش مجله سرگرمی، علی علیپور تمایل بسیاری داشت تا هر طور شده این فصل به اروپا برود و فوتبالش را در قاره سبز دنبال کند تا در جوانی فصل تازه ای از دوران ورزشی خود را آغاز کرده و پنجره های تازه ای به روی خودش بگشاید. او هرگز نتوانست اشتیاقش برای جدایی از پرسپولیس را پنهان کند و حتی تلاش کرد به خواسته خود برسد فارغ از اینکه ممکن است گروهی از هواداران از این تلاش برداشت مثبتی نداشته باشند.

علیپور از امروز به خودش برمی گردد؟

او تا آخرین روز جابجایی فوتبال اروپا و حتی بعد از انجام دو بازی در لیگ برتر تصمیم به جدایی داشت اما در نهایت با مخالفت مدیریت باشگاه و احساس نیاز کادر فنی به این بازیکن در پرسپولیس ماندنی شد تا بلکه در نیم فصل یا فصل بعد دنبال ترانسفر باشد.

البته در این میان بسیاری از هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند چنانچه علیپور در این شرایط ترانسفر می شد به سود باشگاه بود و می توانست در وانفسای مسائل مالی با رقم رضایتنامه اش بخش عمده ای از مسائل مالی را کم کند. در عین حال برخی اعتقاد داشتند ظرفیت علیپور در پرسپولیس پر شده و او بعد از رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ برتر و بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر و البته دریافت چند جام مختلف با این تیم دیگر انگیزه و اشتیاق کافی را برای درخشش با پیراهن شماره 70 پرسپولیس ندارد.

همچنین برخی معتقد بودند همین مسائل بود که باعث شد علیپور در دو هفته ابتدایی لیگ تمرکز و دقت لازم برای بازی های درخشان گذشته اش را نداشته باشد و از فرم همیشگی دور باشد.

علیپور هم در تمرینات و بازی های نیم فصل و هم در دو بازی مقابل پارس جم و تراکتور که در ترکیب اصلی بود و تعویض هم نشد با خودش فاصله داشت و حتی وقتی توپ تقدیمی رشید مظاهری را تبدیل به گل نکرد هم می شد تشخیص داد تمرکزش را تا حدودی از دست داده است.

همه این حرف ها اما با ماندن این مهاجم در پرسپولیس و منتفی شدن ترانسفرش به اروپا به پایان رسید و حالا باید منتظر علیپور دیگری در تمرینات و بازی های پرسپولیس باشیم.

علیپور از آغاز دوباره تمرینات یعنی از فردا به احتمال بسیار زیاد چهره دیگری از خود را نشان ان خواهد داد و با تمرکز و اشتیاق بیشتر از قبل دنبال موفقیت در پرسپولیس خواهد بود.

او در جوانی آنقدر باتجربه و پخته شده که بداند وقتی ماجرایی مثل همین داستان ترانسفر تمام شد دیگر تمام شده و هر چقدر کش بیاید به ضرر خودش خواهد شد. از این رو حتما سعی خواهد کرد با تلاش و تمرکز بیشتر در تمرینات تبدیل به همان مهاجم مؤثر، گلزن، قبراق و توانمند دو فصل گذشته شود.

علیپور خوب می داند که همین عدم تمرکز احتمالاً موجب شد تا در فهرست دوباره ویلموتس نباشد و این اردوی تیم ملی را از دست داد اما با درخشش دوباره با پیراهن پرسپولیس می تواند برای اردوی بعد دوباره خودش را به مرد بلژیکی تحمیل کند و در بین مهاجمان دعوت شده به تیم ملی قرار بگیرد.

با این حساب می توان انتظار داشت علیپور درخشش دوباره اش را از هفته سوم و از بازی با صنعت نفت آغاز کند و تبدیل به همان مهاجم محبوب دو فصل قبل هواداران شود.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42488

به "علیپور از امروز به خودش برمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور از امروز به خودش برمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید