فرامرزیان: انشاءالله امسال بتوانیم منابع مورد نیاز اردوها را تامین کنیم، حداقل هایی برای حقوق و نگهداری فدراسیون ها پرداخت می کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، ژاله فرامرزیان، معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که امسال هم منابع مورد نیاز فدراسیون ها تامین شود.

فرامرزیان: انشاءالله امسال بتوانیم منابع مورد نیاز اردوها را تامین کنیم، حداقل هایی برای حقوق و نگهداری فدراسیون ها پرداخت می کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان درخصوص حمایت از فدراسیون های ورزشی در فاصله یک سال تا بازی های المپیک گفت: برنامه هایی از حوزه قهرمانی به ما معرفی می شود. یعنی اعلام می کنند الان آماده سازی شروع شده، یا اینکه تمرین دارند، یا اردو باید داشته باشند یا اینکه اعزام دارند. در همین قالب، شرایط برنامه ها تعریف می شود و پیشنهاد می شود از حوزه قهرمانی، چه بخشی از منابع تخصیص پیدا کند.

وی ادامه داد: ما هم با توجه به منابع موجود، برنامه ریزی می کنیم که چه بخشی از این منابع را به چه نحوی در اختیار چه فدراسیونی قرار دهیم. مسلّماً ما برای آن که روال عادی کار فدراسیون ها برقرار باشد، انشاءالله حداقل هایی را برای حقوق و نگهداری سازمان های اداری این فدراسیون ها پرداخت می کنیم.

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش و جوانان شرح داد: انشاءالله بعد از اینکه مصوبه های جدید ستاد مبارزه با کرونا در مورد نحوه فعالیت ورزش ابلاغ شد، درخصوص آماده سازی یا اردوهایی که دارند و اعزام هایی که برای آنها صورت می گیرد، امسال هم با سربلندی بتوانیم منابع مورد نیاز را تامین کنیم.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 87228

به "فرامرزیان: انشاءالله امسال بتوانیم منابع مورد نیاز اردوها را تامین کنیم، حداقل هایی برای حقوق و نگهداری فدراسیون ها پرداخت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرامرزیان: انشاءالله امسال بتوانیم منابع مورد نیاز اردوها را تامین کنیم، حداقل هایی برای حقوق و نگهداری فدراسیون ها پرداخت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید