فیلم، گروگانگیری در فروشگاه زنجیره ای در پایتخت فیلیپین

به گزارش مجله سرگرمی، یک فرد مسلح در یک فروشگاه زنجیره ای در پایتخت فیلیپین، یک نفر را به ضرب گلوله زخمی کرده و همچنان دستکم 30 نفر را به گروگان گرفته است.

فیلم، گروگانگیری در فروشگاه زنجیره ای در پایتخت فیلیپین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک فرد مسلح که ظاهراً یک نگهبان اخراجی و ناراضی از شرایط خود بوده است، در یکی از فروشگاه های زنجیره ای مانیل پایتخت فیلیپین دستکم 30 نفر را به گروگان گرفته است.

بنا به گزارش روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، فرد مسلح ظاهراً یکی از نگهبان های فروشگاه زنجیره ای بوده که از سمت خود اخراج شده بود. بحران گروگانگیری اوایل امروز (دوشنبه) زمانی شروع شد که یک عامل مسلح در یک فروشگاه زنجیره ای در مانیل شروع به تیراندازی کرد و یک نفر را زخمی و 30 نفر دیگر را به گروگان گرفت.

بر اساس این گزارش، فرانسیس زامورا شهردار منطقه سن خوان محل قرارگیری فروشگاه زنجیره ای در گفتگو با شبکه تلویزیونی ای ان سی گفت که یک نفر در حادثه گروگانگیری زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

مغازه های لباس فروشی فروشگاه زنجیره ای مذکور تعطیل شده و نیرو های امنیتی با موفقیت، مغازه داران را از فروشگاه خارج کرده اند، اما فرد مسلح همچنان تا دوشنبه ظهر به وقت محلی 30 نفر را گروگان گرفته بود.

گزارش ها حاکی از آن است که حادثه گروگانگیری ساعت 10:00 صبح امروز به وقت محلی (04:30 صبح دوشنبه به وقت تهران) شروع شده است.

شهردار سن خوان در این خصوص گفت: ما در حال مذاکره با این فرد هستیم و آنطور که این نگهبان اخراج شده گفته است، یک نارنجک دارد، اما پلیس هنوز این مطلب را تأیید نکرده است.

زامورا گفته است که فرد مسلح از اخراج شدن خود بسیار ناراضی است و خواستار گفتگو با همکاران سابق خود از طریق یک ویدئو کنفرانس شده است.

تصاویری منتشر شده که نشان می دهد فرد زخمی این حادثه توسط نگهبان های فروشگاه به سمت بیرون از ساختمان هدایت می شود و ظاهراً فرد زخمی نیز از نگهبانان فروشگاه بوده است.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 73844

به "فیلم، گروگانگیری در فروشگاه زنجیره ای در پایتخت فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، گروگانگیری در فروشگاه زنجیره ای در پایتخت فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید