قاسم پور فینالیست شد، صادقی و شهبازی به رده بندی راه یافتند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی زیر 23 سال دنیا از ظهر امروز در شهر بخارست رومانی در حال برگزاری است که در انتها دیدارهای مقدماتی کامران قاسم پور در وزن 86 کیلوگرم راهی دیدار فینال شد. ایمان صادقی و حسین شهبازی نیز در اوزان 61 و 92 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند و نوید زنگنه و رامین طاهری در اوزان 74 و 125 کیلوگرم به گروه بازنده ها رفتند.

قاسم پور فینالیست شد، صادقی و شهبازی به رده بندی راه یافتند

نتایج نمایندگان کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی در دور نخست مقابل بایرجان توربک از قزاقستان با نتیجه 4 بر 4 به پیروزی رسید وی در دور بعد ارطغرل قهوه چی از ترکیه را با نتیجه 5 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. صادقی در این مرحله مقابل گئورگیوس پیلیدیس از یونان با نتیجه 5 بر 3 به فزونی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل سان فاوز از آمریکا با نتیجه 2 بر صفر بازنده شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 74 کیلوگرم نوید زنگنه پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ماکسیم واسیلی اوگلو از رومانی با نتیجه 4 بر 3 (ضربه فنی) بازنده شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. زنگنه در این گروه ابتدا به مصاف اسماعیل عبداله یف از آذربایجان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار رده بندی با آندرانیک جبرئیلیان از ارمنستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن 86 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر از سد لارس شافله از آلمان گذشت وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل عارف اوزن از ترکیه با نتیجه 10 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قاسم پور در این مرحله گانخویاگ گانباتار از مغعولستان را با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار پایانی آرتور نایفونوف از روسیه است.

در وزن 92 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در مصاف با ایلجا ماتوهان از آلمان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت وی در این مرحله تاکاشی ایشیگورو از ژاپن را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف شهبازی در این مرحله مقابل اصلان بک سوتیف از روسیه با نتیجه 10 بر 10 مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری در دور اول مقابل گئورگی نوگایف از اسلواکی با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد وی در دور بعد مقابل سعید گامیدوف از روسیه با نتیجه 3 بر 2 بازنده شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال طاهری راهی گروه بازنده ها شد. وی ابتدا باید به مصاف توماس هیلدنبراندت از کانادا برود و در صورت پیروزی بر این حریف با الکاسندر کولدوفسکی از لهستان کشتی بگیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دیدار رده بندی مقابل کامیل کوچیولیک از لهستان قرار می گیرد.

رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان فوق فردا (یکشنبه) برگزار می گردد.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54974

به "قاسم پور فینالیست شد، صادقی و شهبازی به رده بندی راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسم پور فینالیست شد، صادقی و شهبازی به رده بندی راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید