محرومیت مادام العمر عاملان شکستن گوش کشتی گیران نوجوان

به گزارش مجله سرگرمی، خبر محرومیت مادام العمر مربی خاطی اهل نقده در حالی منتشر شده که قرار است دوشنبه نشست کمیته انضباطی در این باره تشکیل گردد.

محرومیت مادام العمر عاملان شکستن گوش کشتی گیران نوجوان

در پی اقدام هولناک یک مربی کشتی در شکستن گوش 6 کشتی گیر نوجوان، این مربی و رییس هیات کشتی شهرستان نقده مادام العمر از فعالیت در ورزش محروم شدند.

هشتم فروردین ماه یکی از مربیان کشتی در شهرستان نقده استان آذربایجان غربی در حرکتی عجیب و غیر عقلانی اقدام به شکستن عمدی گوش کشتی گیران نوجوان خود با استفاده از زور دست و بعضی اشیا همچون سکه کرد. او سپس برای تسکین درد این کشتی گیران بر خلاف اصول پزشکی اقدام به تزریق لیدوکایین در گوش این کشتی گیران کرد که اقدام وی باعث عفونت شدید و سیاه شدن گوش این کشتی گیران و تغییر شکل ظاهری آن شد، تا جایی که منجر به بریده شدن گوش یکی از این کشتی گیران توسط پزشکان شد!

حال با گذشت کمتر از 10 روز از این اتفاق تأسف بار، جواد نورمحمدی مسئول امور استان های فدراسیون های کشتی که از طرف حمید بنی تمیم سرپرست این فدراسیون مأمور پیگیری این اتفاق شده از محرومیت مادام العمر مربی متخلف و رئیس هیات کشتی شهرستان نقده اطلاع داد.

نورمحمدی دراین باره گفت: قرار است جلسه کمیته انضباطی هیأت کشتی استان آذربایجان غربی برای آنالیز این موضوع روز دوشنبه هفته جاری تشکیل گردد تا محرومیت مادام العمر این دو شخص به صورت کتبی به آن ها ابلاغ گردد.

او درباره این که چطور هنوز نشست کمیته انضباطی انجام نشده خبر از محرومیت مادام العمر عاملان این اتفاق خبر می دهد، ادامه داد: رئیس کمیته انضباطی هیأت کشتی آذربایجان غربی از قضات با تجربه استان محسوب می گردد و بصورت دقیق این موضوع را پیگیری می نماید. همچنین پس از برگزاری این جلسه قرار است تصمیمات کمیته انضباطی به فدراسیون کشتی ارسال گردد و در کمیته انضباطی فدراسیون نیز مورد آنالیز قرار گیرد اما محرومیت مادام العمر این دو شخص با توجه به محرز شدن تخلفشان قطعی شده است.

5

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18213

به "محرومیت مادام العمر عاملان شکستن گوش کشتی گیران نوجوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت مادام العمر عاملان شکستن گوش کشتی گیران نوجوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید