مدیرعامل اسنپ از فعال شدن بخش نیکوکاری خبر می دهد

به گزارش مجله سرگرمی، به منظور جمع آوری بهینه یاری های مردمی در زمینه مقابله با بیماری کووید19 و سازمان دهی هر چه بهتر این یاری ها، در همکاری اسنپ با سازمان مردم نهاد مجمع خیرین سلامت کشور، سرویس نیکوکاری به سوپراپلیکیشن اسنپ اضافه شد.

مدیرعامل اسنپ از فعال شدن بخش نیکوکاری خبر می دهد

به این ترتیب، طی تفاهم نامه ای که اسنپ در راستای کمپین کرونا را شکست می دهیم با ستاد ملی مدیریت کرونا و مجمع خیرین سلامت امضا نموده است، تمامی یاری های نقدی کاربران به وسیله سرویس نیکوکاری به طور مستقیم به حساب مجمع خیرین سلامت کشور واریز می گردد.

ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، درباره دلایل راه اندازی این سرویس می گوید: همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر ایران، یاری های مردمی بسیاری جمع آوری شد. اما از آن جایی که ساز و کار مشخصی وجود نداشت، بسیاری از مردم نمی دانستند یاری های خود را به چه صورت و به وسیله چه نهادی می توانند به مسئولان حوزه بهداشت و درمان کشور برسانند. به این ترتیب لازم بود سازمان یا نهاد مشخصی باشد که این یاری ها را به صورت متمرکز سازماندهی کند و یاری های مردمی بین خیریه های مختلف پراکنده نشوند و از دست نروند. با توجه به این که مجمع خیرین سلامت به عنوان یک سازمان مردم نهاد بازوی حوزه درمان و بهداشت کشور است، به عنوان مرجع رسمی یاری های خیریه معرفی گردید تا تمامی یاری ها به صورت متمرکز یک جا جمع شوند. همچنین با توجه به این که نظام درمان در هر مقطعی از زمان ممکن است احتیاجمند تامین تجهیزات ویژه ای باشد که مردم از آن بی اطلاع هستند، جمع آوری یاری های نقدی این مزیت را دارد که می تواند دقیقا صرف مرتفع کردن همان احتیاج خاص گردد و کادر پزشکی دیگر با انبوهی از اقلام و کالاهای اهدایی مردم در بیمارستان های مختلف روبه رو نباشند.

با راه اندازی سرویس نیکوکاری در سوپراپلیکیشن اسنپ در واقع راهی فراهم شده که مردم بتوانند به جای صرف هزینه و تهیه اقلامی که شاید در اولویت احتیاجهای نظام بهداشت و درمان نباشد، یاری های نقدی خود را به صورت متمرکز به یک سازمان مورد اعتماد اهدا نمایند. گفتنی است که یاری های نقدی واریزی به طور مستقیم به حساب مجمع خیرین سلامت واریز می گردد و این سازمان مردم نهاد تمامی مبالغ جمع آوری شده را در راستا احتیاجهای اصلی حوزه بهداشت و درمان (نظیر تامین دستگاه تنفس مصنوعی) برای یاری به مبتلایان به بیماری کووید19 هزینه می نماید.

مدیرعامل اسنپ رسما اعلام می نماید که با راه اندازی این اپلیکیشن به کمپین ایران همدل پیوسته اند و امیدوار است همراه با سایر کسب وکارهای اینترنتی در گذر از این روزها موثر عمل نمایند.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: فرارو
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89909

به "مدیرعامل اسنپ از فعال شدن بخش نیکوکاری خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل اسنپ از فعال شدن بخش نیکوکاری خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید