مربی تیم کشتی امید: هفته ای دو سه بار دیالیز می شوم، جامعه کشتی تنهایم نگذاشت

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم ملی کشتی فرنگی امید گفت: در مدت بیماری ام آنقدر گوش شکسته به بیمارستان آمد که اصلا اتاقم خلوت نمی شد و جامعه کشتی تنهایم نگذاشت.

مربی تیم کشتی امید: هفته ای دو سه بار دیالیز می شوم، جامعه کشتی تنهایم نگذاشت

مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد وضعیت جسمانی اش بعد از پشت سر گذاشتن چند عمل جراحی گفت: در حالی که قبلا هیچ مسئله ای از ناحیه کلیه نداشتم اواخر سال گذشته به یکباره دچار ناراحتی و در بیمارستان بستری شدم. چند عمل جراحی را پشت سر گذاشتم و اکنون دوره نقاهت را پشت سر می گذارم. اگر در دو سه ماه آینده وضعیتم بهتر نشود شاید کار به پیوند کلیه بکشد. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و پیوند کلیه انجام ندهم.

وی ادامه داد: 5 سال است کشتی را کنار گذاشته ام و ناراحتی کلیه ام هیچ ربطی به وزن کم کردن های دوره قهرمانی ام نداشت و این اتفاق ممکن است برای هر کسی رخ دهد. سال گذشته چکاب کامل شده بودم و هیچ مسئله ای نبود و به یکباره دچار درد و مشکل شدم. در حال حاضر دو تا سه بار در هفته دیالیز می شوم. درمانم ادامه دارد اما من به زندگی ام ادامه می دهم.

محمدی با تاکید بر اینکه حضورش در کشتی را از سر گرفته، گفت: در کرج آکادمی کشتی دارم و یک سال و نیم است که کشتی گیران رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان را تمرین می دهم. در تیم امید هم با جمشید خیرآبادی همکاری می کردم که البته به دلیل بیماری ام نتوانستم با تیم به مسابقات آسیایی مغولستان بروم.

عضو پیشین تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه همدوره ای ها و دوستان کشتی گیرش او را در این مدت تنها نگذاشته اند، شرح داد: در زندگی ام از هیچ کسی انتظاری ندارم که بعد اگر کاری که توقع داشتم را انجام نداد این موضوع بخواهد دلزده و ناراحتم کند اما در مدتی که بیمارستان بودم و بعد دوره نقاهت را پشت سر می گذاشتم بچه ها تنهایم نگذاشتند. آنقدر گوش شکسته به بیمارستان آمد که اصلا اتاقم خلوت نمی شد. جامعه کشتی تنهایم نگذاشت. نمی خواهم از کسی اسم بیاورم که خدای ناکرده اسم یک نفر جا بیفتد.

محمدی گفت: خداراشکر رو به بهبودی هستم و طول درمان را طی می کنم. نسبت به قبل خیلی بهترم. در این مدت لطف و محبت دوستانم شامل حالم شده و از این بابت خوشحالم.

وی بیان نمود: نزدیک انتخابات فدراسیون کشتی هستیم و امیدوار هستم شرایط به گونه ای باشد که کشتی در آرامش به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسد.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20710

به "مربی تیم کشتی امید: هفته ای دو سه بار دیالیز می شوم، جامعه کشتی تنهایم نگذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم کشتی امید: هفته ای دو سه بار دیالیز می شوم، جامعه کشتی تنهایم نگذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید