مقصریابی مجازی علیه روزبه

به گزارش مجله سرگرمی، صفحه های مختلف هواداری که گفته می گردد توسط یکی از بازیکنان استقلال در فضای مجازی اداره می گردد، ناراحتی چشمی را باه همراه داشته و این بازیکن از حضور در خط دفاع انصراف داده است.

مقصریابی مجازی علیه روزبه

چشمی دیگر دفاع وسط نیست؟

امیر اسدی ، غیبت روزبه چشمی مقابل استقلال خوزستان، یکی از اتفاق های عجیبی بود که در نخستین تجربه سرمربیگری فرهاد مجیدی رقم خورد. چشمی که یکی از بازیکنان کلیدی استقلال در چند فصل اخیر محسوب می گردد، روزهای خاتمهی قرارداد 3 ساله اش را می گذراند. او در این مدت- به جز مقطعی که رباط صلیبی پاره کرد- همواره جزو بازیکنان ثابت استقلال بود و جای محکمی در ترکیب اصلی داشت.

اینکه روزبه چشمی چرا به یکباره از ترکیب اصلی استقلال خارج شد و مقابل استقلال خوزستان روی نیمکت نشست، ماجرای جالبی دارد. چشمی در چند فصل اخیر، رفت و آمد بسیاری بین خط دفاع و هافبک داشته و در این دو پست برای استقلال بازی نموده. همین تغییر پست باعث شده تا عملکرد روزبه چشمی کمتر به چشم بیاید و او بین دفاع و هافبک سردرگم بماند.

-

چشمی مقابل پدیده زوج مرکز خط دفاع استقلال را همراه با محمد دانشگر تشکیل داد. استقلال بازی را یک بر صفر باخت و بهنام برزای هم بعد از فرار از کمند چشمی و دانشگر، گل فزونی پدیده را به ثمر رساند. بعد از این بازی انتقادها در فضای مجازی به سمت روزبه چشمی سرازیر شد. صفحه های مختلف هواداری که گفته می گردد توسط یکی از بازیکنان استقلال در فضای مجازی اداره می گردد، گل خورده را گردن چشمی و دانشگر انداختند و آن ها را مقصر اصلی شکست معرفی کردند.

این نخستین بار نبود که چشمی مورد انتقاد قرار می گیرد. طرفداران استقلال به حضور او در خط دفاع معترضند و این مسئله را در فضای مجازی به گوش روزبه هم رسانده اند. نکته جالب اینکه روزبه چشمی، فصل قبل که حسین حسینی رکورد دقایق بسته نگه داشتن دروازه را شکست، یکی از مدافعان اصلی بود و بازی های کم نقصی به نمایش گذاشت. او در آن مقطع خط دفاع مستحکمی را همراه با مجید حسینی تشکیل داد و یکی از دلایل ثبت این رکورد بود.

این فصل هم حدود 18 کلین شیت در کارنامه استقلال ثبت شده که در قریب به اتفاق آن ها نام روزبه چشمی در خط دفاع به چشم می خورد. چشمی همان بازیکنی ایت که محمد خاکپور و کارلوس کی روش هم از او در خط دفاع بهره بردند و البته وینفرد شفر هم راه آن ها را ادامه داد. این بار اما معین نیست چرا در فضای مجازی به چشمی تاخته و او را مقصر شکست استقلال مقابل پدیده معرفی نموده اند.

-

روزبه چشمی قرار بود یکی از مدافعان میانی استقلال مقابل استقلال خوزستان باشد. او مورد اطمینان مجیدی هم بود اما به نظر می رسد به دلیل افزایش هجمه ها، از سرمربی استقلال مجوز گرفته و قرار نیست دیگر در خط دفاع بازی کند. دلیل غیبت چشمی و نیمکت نشینی او مقابل استقلال خوزستان همین مسئله بود. او علاقه ای به بازی در خط دفاع ندارد و این موضوع را با فرهاد مجیدی نیز در میان گذاشته است.

قرارداد روزبه چشمی در خاتمه فصل تمام می گردد و این بازیکن می تواند تیم بعدی خود را انتخاب کند. جدایی روزبه از استقلال تقریبا قطعی است، مگر اینکه در روزهای باقی مانده اتفاق جدیدی رخ بدهد و چشمی پای برگه تمدید قرارداد را امضا بزند. او از انتقادها که گفته می گردد توسط یکی از بازیکنان استقلال در فضای مجازی اداره می گردد ناراحت است و شاید همین مسئله بهترین توجیه برای خاتمه حضورش در پیراهن آبی باشد.

-

1

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22308

به "مقصریابی مجازی علیه روزبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصریابی مجازی علیه روزبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید