منصوریان گفت از این فشار رها می شویم، نیازی به تغییر نیست!

به گزارش مجله سرگرمی، احمد جمشیدی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال ذوب آهن بعد از باخت به پیکان در لیگ برتر گفت: باوجود اینکه شکست خوردیم اما از نظر سطح بازی و کیفیت خوب عمل کردیم. بازیکنان با روحیه و با نشاط بازی کردند و هم قسم شدند که از بحران خارج شوند. این بازی را هم روی یکی، دو اشتباه فردی واگذار کردیم.

منصوریان گفت از این فشار رها می شویم، نیازی به تغییر نیست!

وی ادامه داد: با عملکردی که بازیکنان مقابل پیکان نشان دادند، امیدوار شدیم که از این به بعد نتیجه بهتری بگیریم و جایگاهمان در جدول بهتر شود. روز شنبه و بعد از بازی جلسه ای با حضور مدیرعامل باشگاه با کادر فنی و بازیکنان برگزار گشت که در خصوص شرایط تیم صحبت کردیم. همه امیدوار هستیم. اعضای تیم قول دادند مقابل شاهین هم امتیاز کامل را بگیرند و هم خوب بازی کنند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره صحبت های رسول کربکندی مبنی بر اینکه دیدار با شاهین آخرین فرصت علیرضا منصوریان سرمربی این تیم است، یادآور شد: به هر حال آقای کربکندی رئیس سازمان فوتبال است و فنی صحبت کرده است. ما به بازی با شاهین امیدواریم و اعتقاد داریم تیم می تواند از بحران خارج شود.

جمشیدی تاکید کرد: منصوریان خودش هم گفت که تیم از این فشار رها می شود. نیازی به ایجاد تغییر در تیم نیست و به پتانسیل فعلی ایمان و اعتقاد داریم.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 55550

به "منصوریان گفت از این فشار رها می شویم، نیازی به تغییر نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان گفت از این فشار رها می شویم، نیازی به تغییر نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید