ناراحتی استراماچونی بی دلیل نبود، نمی گردد استقلال را قضاوت کرد

به گزارش مجله سرگرمی، مهدی فنونی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به اخباری که در خصوص استعفای استراماچونی مطرح شده بود گفت: سرمربی استقلال یک مربی حرفه ای است که در کشوری کار می نموده که یکی از پرطرفدارترین طرفداران را در فوتبال جهان دارد. همه چیز در آنجا سر جای خودش است. امکانات برای همه وجود دارد و نمی توان امکانات فوتبال ایران را با فوتبال ایتالیا مقایسه کرد.

ناراحتی استراماچونی بی دلیل نبود، نمی گردد استقلال را قضاوت کرد

وی تاکید نمود: مسئولان استقلال باید همان روزی که به فکر خرید این سرمربی بودند، شرایط و امکانات فوتبال ایران را به او یادآوری می کردند تا کار او هنوز آغاز نشده بحث استعفایش پیش نیاید. به اعتقاد من این موضوع اتفاق خوبی نبود و می تواند در آینده برای استقلال که یک تیم پرطرفدار است دردسرساز گردد.

هافبک پیشین استقلال توضیح داد: مدیران استقلال باید تا آنجا که می توانند امکانات را برای استراماچونی فراهم نمایند تا او با آرامش و بدون دغدغه به کارش ادامه دهد.

فنونی زاده در مورد شکست استقلال برای پیکان در یک دیدار تدارکاتی و اعتراض طرفداران نسبت به این موضوع گفت: بازی های تدارکاتی برای این است که تیم ها به آمادگی کامل برسند و شکست در این بازی ها امری طبیعی است. این شکست ها می تواند باعث گردد تا سرمربی نقاط ضعف تیمش را پیدا نموده و درصدد رفع آن برآید. بنابراین طرفداران استقلال نباید ناراحت بوده و نگران باشند. مطمئناً سرمربی استقلال که حالا شناخت خوبی از بازیکنانش پیدا نموده، تا آغاز لیگ که زمان زیادی هم برای آن باقی نمانده نقاط ضعفش را پوشش خواهد داد تا استقلال بتواند آغازی خوب در لیگ نوزدهم داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند در این فصل پیروز باشد، گفت: در چند سال گذشته استقلال هرگز آغاز خوبی نداشت و همین مسئله باعث شد تا به راحتی قهرمانی را از دست بدهد. البته ما هنوز استقلال را در یک دیدار رسمی ندیده ایم و نمی توانیم در این مورد صحبت کنیم اما با شناختی که از بازیکنان و کادر فنی پیدا کردیم و اینکه سرمربی استقلال در تمرینات خیلی جدی است و به نظم و انضباط اهمیت خاصی می دهد، بنابراین فکر می کنم استقلال می تواند از هفته آینده که لیگ آغاز شد، بازی های قابل قبولی از خود ارائه نموده و آغازی پیروز داشته باشد.

هافبک پیشین استقلال در انتها گفت: طرفداران استقلال باید شکیبا باشند. آنها باید بدانند که این سرمربی و تعداد زیادی از بازیکنان جدیداً به استقلال اضافه شده اند و هماهنگی آنها کمی زمان می برد اما خوشبختانه بازی های تدارکاتی زیاد تا حدودی این مشکل را رفع نموده و امیدوارم استقلال با حمایت طرفدارانش بتواند لیگ نوزدهم را با قدرت آغاز نموده و در انتها هم جام را بالای سر ببرد.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38881

به "ناراحتی استراماچونی بی دلیل نبود، نمی گردد استقلال را قضاوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناراحتی استراماچونی بی دلیل نبود، نمی گردد استقلال را قضاوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید