ناکامی دو جودوکار ایران در کسب مدال تورنمنت قزاقستان

به گزارش مجله سرگرمی، نمایندگان اوزان 81- و 90- کیلوگرم جودوی ایران با شکست برابر رقبایشان در دیدار رده بندی تورنمنت قزاقستان از رسیدن به مدال بازماندند.

ناکامی دو جودوکار ایران در کسب مدال تورنمنت قزاقستان

به گزارش خبرنگاران، در ادامه روز پایانی رقابت های بین المللی جودو در قزاقستان، مهدی فتحی پور نماینده وزن 81- کیلوگرم در مبارزه رده بندی برابر پاول برلین از روسیه شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند.

فتحی پور پیش از این در دور نخست برابر آرگینوف از قزاقستان در مدت زمان 5 دقیقه و 54 ثانیه با ضربه فنی به برتری رسید. وی در دومین مبارزه نیز آیدین دارتایف دیگر جودوکار کشور میزبان را در مدت زمان 2 دقیقه و 23 ثانیه ایپون کرد و به نیمه نهایی رسید امابرابر تورپال تپکایف از روسیه در مدت زمان 4 دقیقه و 21 ثانیه با امتیاز وازاری شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند.

محمد ملک محمدی نماینده وزن 90- کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز برابر دوستون میلیف از ازبکستان به روی تاتامی رفت و با ضربه فنی شکست خورد و نتوانست به مدالی دست یابد.

ملک محمدی پیش از این در دور نخست برابر سریک سالمنوف از قزاقستان در مدت زمان یک دقیقه و 59 ثانیه با ضربه فنی پیروز شد. وی در دومین مبارزه نیز زکریایف دیگر جودوکار قزاق را شکست داد و به نیمه نهایی رسید اما برابر رومن دونتسوف از روسیه در مدت زمان 4 دقیقه با امتیاز وازاری شکست خود و از رسیدن به فینال بازماند.

اما در وزن 100- کیلوگرم رامین صفویه با نمایشی ضعیف در همان دور نخست برابر ریسیمبک از قزاقستان در 50 ثانیه ایپون شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش خبرنگاران، در روز نخست این رقابت ها علیرضا خجسته در 66- و محمد بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم پیروز به کسب مدال نقره این رقابت ها شدند.

به این ترتیب تیم 5 نفره جودوی ایران با هدایت خسرو دلیر با 2 مدال نقره و حذف 3 جودوکار دیگر به کار خود پایان داد.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32900

به "ناکامی دو جودوکار ایران در کسب مدال تورنمنت قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی دو جودوکار ایران در کسب مدال تورنمنت قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید