هاشمی: با دعای خیر مردم مدال گرفتم ، خوشحالم برای دومین سال قهرمان جهان شدم

به گزارش مجله سرگرمی، قهرمان وزنه برداری دنیا گفت: خیلی خوشحالم که موفق شدم دوباره مدال طلای مسابقات دنیای را تکرار کنم و حس خیلی خوبی دارم که به این مهم دست پیدا کردم.

هاشمی: با دعای خیر مردم مدال گرفتم ، خوشحالم برای دومین سال قهرمان جهان شدم

علی هاشمی قهرمان وزنه برداری جهان در گفت و گو با ، درباره کسب مدال طلای مجموع در دسته 102 کیلوگرم رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان گفت: خیلی خوشحالم که موفق شدم دوباره مدال طلای مسابقات جهانی را تکرار کنم. حس خیلی خوبی دارم که به این مهم دست پیدا کردم. امیدوارم بتوانم با حفظ روندم در سالیان آینده باز هم پرچم کشورم را در مسابقات مختلف به اهتزاز در بیاورم.

خوشحالم من و بیرالوند روی سکو رفتیم

او درباره رقبایش هم گفت: سطح مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بود چرا که وزنه برداران قزاقستان و اوکراین عنوان دار جهان بودند و همچنین رضا بیرالوند از کشور خودمان با تمام قوا حاضر شده بودند تا صاحب مدال جهانی شوند. با وجودی که در سال گذشته دوست داشتم همراه با علیرضا سلیمانی در دسته 105 کیلوگرم پرچم کشورمان را در آناهایم آمریکا به اهتزاز در بیاوریم اما قسمت نشد تا اینکه سال جاری من و رضا توانستیم روی تخته به خوبی وزنه بزنیم باهم روی سکو برویم و خوشحالی را برای لحظاتی هم که شده به مردم هدیه کنیم.

با دعای خیر مردم مدال طلا گرفتم

هاشمی در ادامه اعلام کرد: من برای این مدال خیلی زحمت کشیدم، زیرا حدود یک سال است که در اردو قرار دارم، ولی با این وجود فکر می کنم این موفقیت با دعای خیر مردم رقم خورده است.

صحبت های برخی کارشناسان دور از انصاف واقعیت است

ملی پوش تیم ملی وزنه برداری در واکنش به صحبت های برخی کارشناسان که عنوان نموده بودند رکوردهای دسته 102 کیلوگرم چندان بالا نبود، این طور واکنش نشان داد و گفت: پس از اتمام رقابت های جهانی آناهایم خیلی ها به ما خرده گرفتند که در نبود ده کشور توانستیم به مقام قهرمانی برسیم و چنانچه کشورهای محروم حضور داشتند محال بود تا بتوانیم قهرمان جهان شویم و اکنون هم که با ترکیب ناقص سوم جهان شدیم باز هم می گویند فلان ورزشکار با شانس اقبال توانسته مدال طلا کسب کند. باید بگویم هیچ کدام از این صحبت های آنان واقعیت ندارد چرا که من در بازی های آسیایی به دلیل آسیب دیدگی که داشتم با آمادگی نسبی در جاکارتا به روی تخته بروم اما در اینجا با بهتر شدن شرایطم تمام کوششم را کردم تا ناکامی اندونزی را در عشق آباد با یک مدال طلا جبران کنم و خیلی خوشحالم که به وعده ای که داده بودم جامه عمل پوشاندم با خوشرنگ ترین مدال به کشور بازگشتم. درست است دسته 102 کیلوگرم جزء اوزان غیر المپیکی به حساب می آید اما با این حال هیچ ورزشکاری خوشش نمی آید تا در مسابقات زنگ تفریح دیگران گردد. من با رکوردم آناهایم در ترکمنستان چنانچه در دسته 109 کیلوگرم حضور می یافتم به راحتی برنز را به نام ایران می کردم اما ترجیح دادم از این کار صرف نظر کنم.

دارنده مدال طلا جهان درباره عملکرد تیم ملی در عشق آباد گفت: با وجودی که با ترکیب ناقص به آنجا رفتیم و در کنار آن نیز بیشتر نفرات جوان و کم تجربه بودند اما خیلی خوشحالم که سوم جهان شدیم. حسین سلطانی، عارف خاکی، امیر حقوقی، رضا بیرالوند و علی داوودی با وجود ناکامی در کسب مدال توانستند امتیازات خوبی را برای ما کسب نمایند تا بتوانیم به عنوان سومی جهان دست پیدا کنیم و شک ندارم آنها در سالیان بعد با بیشتر شدن تجربه شان این پتانسیل و توانایی را دارند تا در مسابقات خوش بدرخشند. ضمنأ یک خدا قوت جانانه هم به کادر فنی تیم ملی باید بگویم که در طول این مدت با تمام کم کاستی ها و انتقاداتی که پس از بازی های آسیایی به آنها اجرا شده بود به بهترین شکل ممکن ما را مهیای حضور در رقابت های جهانی کردند.

در حضور رستمی ، علی حسینی و مرادی رفتن به توکیو است

هاشمی درباره اینکه با توجه به سمهیه 2+ 2 ایران چقدر امیدوار به حضور در المپیک توکیو است، گفت: ما توانستم اولین مسابقه از شش مرحله گزینشی برای حضور در بازی های المپیک توکیو را با موفقیت به انتها برسانم هر چند که باید بگویم در حضور کیانوش رستمی، سعید علی حسینی و سهراب مرادی رفتن به المپیک سخت است زیرا آنها ورزشکاران خوبی هستند ولی با این حال باز هم تمام کوششم را می کنم تا بتوانم یکی از مسافران اعزامی به توکیو نام بگیرم. شخص علی مرادی دارد کوشش می نماید تا رقابت های جام فجر را جزء مسابقات گزینشی المپیک قرار دهد و اگر این اتفاق به وقوع بپیوندد می تواند برای ما مفید باشد.

انتظار دارم مسئولان به وعده هایشان عمل نمایند

نفر اول دسته 102 کیلوگرم در انتها درباره اینکه پس از کسب نشان طلا چه توقعی از مسئولان دارد، پاسخ داد: امیدوارم مسئولان به وعده هایی که داده اند عمل نمایند.

شب طلایی هاشمی و بیرالوند در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان

مدال طلای المپیک لندن بعد از 6 سال روی سینه سعید محمدپور آرام گرفت

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6293

به "هاشمی: با دعای خیر مردم مدال گرفتم ، خوشحالم برای دومین سال قهرمان جهان شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: با دعای خیر مردم مدال گرفتم ، خوشحالم برای دومین سال قهرمان جهان شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید