هتل 39 بلوار بانکوک

به گزارش مجله سرگرمی، استاندارد جدید به دنیایی پر از تجمل ، سبک و درجه اول در 39 بلوار ، محل اقامت اجرایی در قلب مطلوب ترین مکان در بانکوک ، خوش آمدید . " ام - Quatier " ، پارک Benjasiri ، پایانه 21 ، مجموعه ای از میزه ای غذاخوری لذیذ و سوپر مارکت بین المللی که در ایستگاه BTS Phong برای اکتشاف شهر قدیمی ، معابد ، مراکز خرید و سرگرمی برقی که شهر فرشتگان به آن مشهور است ، وجود دارد .

هتل 39 بلوار بانکوک

محدوده وسیع اقامت ما شامل همه چیز از یک اتاق خواب به چهار طبقه اتاق خواب است که همگی توسط طراحان و معماران شناخته در سطح بین المللی طراحی شده اند . استراحت و استراحت در استخر ، استخر شنا ، رستوران آسمان ، رستوران ، سالن استراحت ، مرکز تناسب اندام و لذت بردن از گستره وسیعی از فعالیت های ورزشی آسان است . چه ماندن برای یک سفر کاری کوتاه و یا استراحت خانوادگی ، ما سبک زندگی راحتی را فراهم می کنیم که با تمام خدماتی که به نوک انگشتان شما در 39 بلوار نیاز دارید ، زندگی می کنیم .
1. تاکسی - یک تاکسی را مستقیما ً از فرودگاه بگیرید ، به sukhumvit 39 ( soi phromjitr ) بروید ، به سمت چپ بروید ، از یک طرف ، خانه در داخل شما قرار خواهد گرفت ، 150 متر بعد از اینکه شما بروید ، شما متوجه خواهید شد که دو ساختمان بزرگ 40 طبقه کنار هم قرار دارند ، این ما هستیم . 7 - یازده فقط پایین و جلو ساختمان است . این یک نقطه عطف است . لطفا ً این عکس را چاپ کنید اگر می خواهید آن را به راننده نشان دهید
2. به ایستگاه Makkasan بروید ، از آنجا یک تاکسی بگیرید ، از جاده Phetchaburi عبور کنید ، وارد Phromphong شوید و راه را دنبال کنید تا نور ترافیک را ببینید ، در اولین نور عبور کنید ، 150 متر آن داخل و ما را در سمت راست قرار دهید .
3. قطار SKY ( ایستگاه PHROMPHONG BTS ) - از آنجا رد می شویم و به "SUKHUMVIT 39 " قدم می زنیم ، " " ( 4 wheeler taxis ) در داخل . الان در حدود 40 هزار تا از MAX را برای شما هزینه خواهد کرد .
بسیاری از مراکز خرید و بخش های مختلف در نزدیکی آن قرار دارند . بسیاری از رستوران ها در نزدیکی هتل ما ، bts phromphong ، در فاصله ای کم تر از یک کیلومتر

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 745

به "هتل 39 بلوار بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 39 بلوار بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید