همه چیز درباره کشتی های کروز در استانبول

به گزارش مجله سرگرمی، کشتی های کروز استانبول | Cruise ships in Istanbul

یکی از جاذبه های گردش در استانبول این است که به تنگه بسفر معروف بروید و شخصا سوار شدن به یکی از کشتی های کروز استانبول را امتحان کنید! واقعا یکی از تفریحات بسیار به یاد ماندنی که در استانبول قطعا یاد و خاطره اش برای شما باقی خواهد ماند، سوار بر این کشتی های مجلل شدن است. تصور کنید که بر روی تنگه بسفر، دریای مرمر، دریای سیاه و یا سواحل دیگر که سوار بر یک کشتی کروز هستید و باد خنکی به صورت شما می خورد و … . پیشنهاد می کنیم که در سفرتان به استانبول حتما سوار شدن به کشتی های کروز را امتحان نمایید اما قبل از آن در مطلب کشتی های کروز استانبول با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به صورت حدودی با تور این کشتی ها در استانبول آشنا شوید.

همه چیز درباره کشتی های کروز در استانبول

هنگامی که مسافر استانبول شدید باید این را بدانید که تفریحات بسیار زیادی پیش روی شما واقع شده است. یکی از این تفریحات، سوار شدن بر کشتی های کروز استانبول است. اصلا از جاذبه های سوار شدن به کشتی کروز این است که این کشتی ها نه تنها بسیار جالب و بزرگ هستند بلکه برنامه های بسیاری نیز در آن ها اجرا می گردد که بدون شک مسافران استانبول انتظار آن را دارند. برای سوار شدن به کشتی های کروز می توانید از ساحل آدالار و یا ساحل بورک اقدام کنید. اینجا باید باز هم اضافه کنیم که سوار کروز شدن تنها کشتی سواری و استفاده کردن از برنامه های داخل کشتی نیست بلکه، رد شدن از کنار قلعه ها و آثار باستانی که کنار دریا ساخته شده بودند و یا حتی شکم گردی های خاص بر روی عرشه کروز، از جمله کارهایی است که رد سفر با کشتی های کروز استانبول نصیب شما می گردد. یکی از بهترین تجربه هایی که می توانید در کروزهای استانبول داشته باشید این است که از غذاها و فینگرفودها مخصوصا از نوع دریایی این کشتی ها بچشید.

با این که شما هر زمان که به استانبول سفر کنید می توانید با کشتی های کروز سفر کنید اما بهترین زمان برای سفر با کشتی های کروز در ترکیه، معمولا در بهار و تابستان یعنی دقیقا زمانی که آفتاب بیشتر بر روی زمین می تابد، است. یکی از فایده های دیگر در کروزسواری در این فصل این است که دیگر مشکل باران و یا برف غیر منتظره را ندارید. خیلی از کسانی که از کشتی های کروز استفاده نموده اند، توصیه می کنند که معولا از کروز برای مناسبت هایی همچون ماه عسل، جشنی خاص، غافلگیر کردن و دیگر موارد خاص استفاده گردد تا خاطره ای به یاد ماندنی رقم بخورد.

برنامه های کشتی های کروز استانبول هر روزه است البته از ساعت خاصی این برنامه های جذاب آغاز می شوند. بیشتر کشتی های کروز برنامه دارند تا از غروب آفتاب یعنی حدودا در ساعات 18 عصر به وقت محلی ترکیه، برنامه های خود را آغاز و تا معمولا 1 بعد از نیمه شب ادامه می دهند. مجددا تاکید می کنیم که این برنامه ها تصویب شده نیست اما بیشتر کروزها این برنامه را دارند. در طول روز هم برنامه این کشتی ها عبارت است از بازدید از بناهای تاریخی و دیدنی و همچنین گذر از سواحل معروف و خاص.

معمولا برنامه سفرهایی که برنامه گذاران بسفر برای سفرهای خود می چینند، حدبیشتر 7 روزه است. البته راه دیگری هم هست که شما اگر دوست دارید بیشتر بمانید و یا حتی کمتر که این بستگی به توری دارد که شما خریداری نموده اید. در هنگام خرید تور کروز می توانید تا خدمات دلخواهتان را انتخاب نمایید. این توصیه را از ما بپذرید که اگر با می خواهید در بهار و تابستان به استانبول سفر کنید و در نظر دارید از تور کشتی های کروز استانبول استفاده نمایید، خدمات آن را از قبل چک کنید تا اگر در برنامه های سفرتان نبود، از قبل فکر چاره ای بکنید.

از لحاظ هزینه ای نیز تورهای کروز چون بسیار با یکدیگر متفاوت هستند، تعداد روزها و امکانتشان نیز متفاوت است. قبل از این که به سفر بروید، حتما خدمات مختلف را بررسی نمایید.

کروز سواری در بسفر

  • اگر می خواهید که با کروز در تنگه بسفر به گشت و گزار بپردازید، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید که از اسکله های موجود در واقع در اسکله های امین اغلو، کاباتاس، و همچنین اسکله بشیکتاش که معمولا کوتاه و در نهیات 5ساعت هستند؛ استفاده کنید.
  • در جریان باشید که طولتنگه بسفر که معمولا کروزسواری ها از آن ها آغاز می گردد، در حدود30 کیلومتر است و پس از آن به چندین اسکله دیگر در نقاط مختلف و بی شمار استانبول دارد.
  • سفر دریایی شما در تنگه بسفر جهتی را طی می کند که از مکان های تاریخی شامل کاخ های ساخت دوره عثمانی و پل های بسیار زیبای تاریخی دیگر می گذرد.

دیگر سواحلی که جهت کروزهای استانبول از آن ها آغاز می گردد می توانیم به ساحل معروف سوما و ساحل شیله کوآ اشاره کرد اما از این ساحل ها بهتر می توانی به این ساحل ها که در ادامه معرفی می کنیم اشاره نماییم.

معروف ترین ساحلی که می توانیم به شما معرفی کنیم، ساحل طلایی استانبول است. این ساحل آغاز کننده بیشتر تورهای کروز در استانبول است. در این ساحل هم می توانید خوش بگذرانید و هم می توانید از امکانات ساحلی استفاده نمایید.

ساحل بورک یکساحل دیگری که می خواهیم برای تور کشتی های کروز در استانبول به شما معرف کنیم. این ساحل درست در کنار دریای سیاه قرار گرفته است. به علت قرار گیری جغرافیایی این ساحل، منظره ای بسیار زیبا را به بینندگانش می دهد که این یکی از دلایلی است که این ساحل مورد اقبال قرار بگیرد.

ساحل دالیا یکدیگر از ساحل های معروف برای کروز سواری است. فاصله این ساحل با استانبول زیاد نیست. شنا، پیاده روی، آفتاب دریافت و غذا خوردن در کافه ها و رستوران های این رستوران، از جمله فعالیت هایی است که می توانید در این ساحل انجام دهید.

یکی از ساحل های آرام و بکر و البته معروف استانبول، سواحل جزایر آدالار است. در این جزایر بسیار زیبا می توانید بسیار سالم و به دور از دود ماشین های دودزا خوش بگذرانید. جزایر آدالار از 9 جزیره مختلف تشکیل شده اند که فاصله آن ها با هم نیز کم است. معمولا در بیشتر سواحل این جزیره، هتل های مجلل و زیبایی وجود دارد. تور استانبول با شرکت در این برنامه ها هیجان انگیزتر می گردد.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: الی گشت
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86530

به "همه چیز درباره کشتی های کروز در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره کشتی های کروز در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید