وزیر ورزش و رییس مجلس در اردوگاه پارا آسیایی

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه وزیر ورزش و جوانان و به دور از چشم خبرنگاران در اردوی ورزشکاران اعزامی به پاراآسیایی جاکارتا حاضر شدند.

وزیر ورزش و رییس مجلس در اردوگاه پارا آسیایی

به گزارش خبرنگاران ، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون جانبازان و معلولان از اردوی ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی بازدید کردند.

در آستانه اعزام ورزشکاران جانباز و معلول به بازی های پاراآسیایی جاکارتا مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به همراه علی لاریجانی رییس مجلس، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی پارالمپیک، حمیدعلی صمیمی، رییس فدراسیون جانبازان و معلولان، امروز (چهارشنبه) 7 شهریور با حضور در اردوی ورزشکاران والیبال نشسته مردان، بسکتبال با ویلچر مردان و تیم وزنه برداری اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا بازدید به عمل آوردند.

کاروان ورزشکاران جانباز و معلول برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا همراه با 350 ورزشکار دهم مهر راهی جاکارتا می گردد. این بازدید در حالی انجام می گردد که مانع حضور خبرنگاران در اردوی ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی گردیده اند.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1929

به "وزیر ورزش و رییس مجلس در اردوگاه پارا آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش و رییس مجلس در اردوگاه پارا آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید