وظیفه اصلی برگزاری انتخابات است، به دنبال اجماع در کشتی کشور هستم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در این جلسه که با حضور بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی و رحیم علی آبادی، محمد دلیریان و بهرام مشتاقی از اعضای شورای فنی کشتی فرنگی برگزار گردید، طرفین نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

وظیفه اصلی برگزاری انتخابات است، به دنبال اجماع در کشتی کشور هستم

بهروز نعمتی در این جلسه با تأکید بر اینکه از تمامی نظرات کارشناسان فنی و بزرگان استفاده می نماید گفت: تا زمانی که باشم به دنبال این هستم از نظرات تمامی جامعه کشتی استفاده کنم و به دنبال یک اجماع در ورزش اول کشور هستم. البته وظیفه مهم من برگزاری انتخابات است و کوشش خود را خواهم کرد که هرچه زودتر این کار را انجام دهم، اما در این مدتی هم که در خدمت ورزش ملی کشور هستم، به عنوان عضو کوچکی از جامعه کشتی به این خانواده بزرگ متعهد هستم و از هیچ یاریی دریغ نخواهم کرد.

سرپرست فدراسیون کشتی، گفت: تا زمان برگزاری انتخابات، سه هدف را پیگیری می کنم، اولاً اردوهای تیم های ملی طبق برنامه کادر فنی دنبال گردد و هیچ کم و کاستی نباشد، ثانیاً تمامی اعزام های تدارکاتی انجام گردد و در نهایت مسائل جاری فدراسیون و پرسنل زحمتکش آن نیز به نحو مناسبی پیگیری گردد.

وی اضافه کرد: کار به گونه ای پیش خواهد رفت که رئیس فدراسیون کشتی فقط با رأی مجمع انتخاب گردد و به شخصه از هرکسی که در رأس کار نهاده شد نیز حمایت خواهم کرد. درخواست من از بزرگان کشتی و قهرمانان این است که در این مدت وارد مسائل حاشیه ای نشوند تا خدای ناکرده به روند آماده سازی تیم های ملی برای حضور در مسابقات مهم پیش رو لطمه ای وارد نگردد، از سوی دیگر نیز کشتی ورزش اخلاق و جوانمردی است و به وجود آوردن این چنین مسائلی در شأن این رشته پرافتخار نیست.

نعمتی در خصوص جلسه امروز خود با اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی هم گفت: خود را شاگرد شما می دانم و معتقدم نظرات کارشناسی می تواند به بهبود کار یاری کند، از شما عزیزان می خواهم در کنار کشتی باشید و دست شما را برای همکاری می فشارم. هیچگاه قصدم این نبوده در امور کار فنی دخالتی بکنم و در حال حاضر نیز از کادرهای فنی تیم های ملی حمایت همه جانبه خواهم کرد و هیچ تغییری در کادر فنی تیم های ملی نخواهد بود، اما علاقمندم تمام خانواده کشتی را کنار هم جمع کنم تا در جریان نظرات هم قرار بگیریم و کار به شکل خوبی پیش برود.

رحیم علی آبادی نایب قهرمان المپیک 1972 مونیخ نیز در این نشست گفت: خودزنی که خود جامعه کشتی انجام می دهد به کشتی لطمه می زند، در حال حاضر فضای مجازی باعث ایجاد حاشیه در کشتی شده و امیدوارم با مدیریت شما این حواشی خاتمه یابد. شما جزئی از خانواده کشتی هستید و در این چند سال نیز به عنوان هیأت رئیسه در کنار کشتی بودید. از تمامی مسائل آن مطلع هستید و می توانید در این برهه به کشتی یاری کنید. محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روی تدارکات و امکانات حساسیت دارد و امیدوارم با پیگیری های جنابعالی دغدغه های وی رفع گردد.

محمد دلیریان قهرمان بازی های آسیایی 1927 تهران هم گفت: وظیفه ما به عنوان عضو کوچکی از جامعه کشتی، یاری به رشد و ارتقا این ورزش باستانی و پهلوانی است و اگر از ما درخواست همکاری گردد قطعاً قبول می کنیم. اصلاً به دنبال دخالت و مخالفت با کادرهای فنی نیستیم، اما در هر حال نظرات فنی داریم که انتقال می دهیم و اگر توضیح وظایفی باشد کار بهتر پیش می رود.

وی ادامه داد: چه خوب است تنوعی به اردوها داده گردد و محل برگزاری اردوها به صورت مقطعی در جاهای دیگر که امکانات رفاهی و ورزشی مناسبی دارند، برگزار گردد. در کنار آن نیز برنامه های فرهنگی و تفریحی برای ملی پوشان در نظر گرفته گردد تا شرایط تمرینی سخت برای آنها قابل تحمل تر باشد.

بهرام مشتاقی نیز در این حاشیه این نشست گفت: وظیفه داریم یاری کنیم اما باید پذیرای نقدها ما هم باشید، از شما تشکر می کنم که با روی باز پذیرای ما بودید و از نظرات اهل کشتی بهره می برید. این نشان دهنده این است که به همه جوانب کار واقفید. دوستان ما در شورای فنی همگی در زمانی سرمربی، سرپرست و مربی تیم های ملی بودند اما در چند سال گذشته همواره به عنوان شورای فنی مورد انتقاد قرار می گرفتیم و اگر تیم ها به نتیجه دلخواه نمی رسیدند نقدها به سمت ما بود. تا به حال هیچ کس از ما یک تشکر هم نکرده اما با این شرایط به عنوان عضوی از جامعه کشتی احساس دین به این رشته داریم و از هیچ گونه یاریی دریغ نخواهیم کرد. فرق نمی نماید چه مدت در کشتی خواهید بود، همین که آبروی خود را وسط گذاشته و پا در این عرصه گذاشتید جای خوشحالی دارد و ما آمده ایم هر یاریی بتوانیم انجام دهیم.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23103

به "وظیفه اصلی برگزاری انتخابات است، به دنبال اجماع در کشتی کشور هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وظیفه اصلی برگزاری انتخابات است، به دنبال اجماع در کشتی کشور هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید