پورعلی گنجی-پرسپولیس، مذاکره بی پایان

به گزارش مجله سرگرمی، برانکو در مصاحبه چند روز قبل خود، وقتی با پرسشی درباره جذب یک مدافع روبرو شد، کدهای جالبی برای رسیدن به نام مرتضی پورعلی گنجی داد. او گفت مدافعی می خواهد که بتواند در پست هافبک دفاعی بازی کند.

پورعلی گنجی-پرسپولیس، مذاکره بی پایان

پاسخ منفی پورعلی گنجی به پرسپولیس

امیر اسدی، آسیب دیدگی محمد انصاری و دوری او از فوتبال- تا خاتمه فصل- پرسپولیس را به تکاپو انداخته تا دفاع وسط جدیدی جذب کند. دارایی پرسپولیس در این منطقه از زمین، شجاع خلیل زاده و جلال حسینی هستند و گاهی اوقات نیز محسن ربیع خواه. دیگر از حسین ماهینی هم خبری نیست تا از دفاع راست به مرکز منتقل گردد و نقش آچار فرانسه را در پرسپولیس ایفا نماید.

برای موفقیت در لیگ برتر و البته بازی های سخت و فشرده لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس احتیاج مبرمی به جذب یک مدافع مطمئن دارد. جلال حسینی و شجاع خلیل زاده در طول یک سال اخیر بازی های متعددی برای پرسپولیس انجام داده و قوای بدنی شان تحلیل رفته است. برانکو نیز این را می داند و به همین دلیل تمرکز خود را روی جذب بازیکنی جدید در این پست گذاشته است. -

در روزهای اخیر نام های مختلفی برای حضور در خط دفاع پرسپولیس شنیده شده. از محمدحسین مرادمند بگیرید تا محمد نادری که در کورتریک بلژیک بازی می نماید و البته مرتضی پورعلی گنجی که یک بازیکن کلیدی در ترکیب یوپن و تیم ملی ایران است. مرادمند به همین سادگی ها نمی تواند از پدیده جدا گردد. این تیم به بهترین مهره دفاعی خود تکیه نموده و در مسیر موفقیت هرگز اجازه جدایی را به او نمی دهد.

بحث حضور محمد نادری هم با توجه به درخواست مالی بالای این بازیکن- 70 هزار یورو برای نیم فصل- تا حدود زیادی منتفی شده. بنابراین مرتضی پورعلی گنجی می ماند و پیشنهاد بازی در پرسپولیس که فعلا در حد حرف باقی مانده اما شاید ظرف روزهای آینده به مذاکره رو در رو نیز برسد.

برانکو در مصاحبه چند روز قبل خود، وقتی با پرسشی درباره جذب یک مدافع روبرو شد، کدهایی جالبی برای رسیدن به نام مرتضی پورعلی گنجی داد: برای دفاع وسط چند گزینه مد نظر داریم. قرار است باشگاه با آن ها مذاکره کند اما اولویت من جذب مدافعی است که بتواند در پست هافبک دفاعی نیز بازی کند.

در بین همه این نام ها، تنها مدافعی که توانایی بازی در پست هافبک دفاعی ر ا دارد، مرتضی پورعلی گنجی است. این مدافع 26 ساله، فوتبال خود را به عنوان هافبک دفاعی شروع کرد و حتی در نفت تهران و تیم های نوجوانان، جوانان و امید هم در این پست به میدان رفت. نخستین بار یحیی گل محمدی در نفت تهران از پورعلی گنجی در خط دفاع استفاده کرد و سپس کارلوس کی روش برای جام ملت های آسیا در سال 2015، او را در این پست به بازی گرفت.

از آن تاریخ به بعد، مرتضی پورعلی گنجی به یک دفاع مرکزی تبدیل شد، البته با توانایی بازی در پست هافبک دفاعی. این تخصص در کنار عملکرد خیره نماینده او در مرکز خط دفاع کافی بود تا در لیست پرسپولیس باشد و برانکو برای جذب او اقدام کند. اتفاقی که برای پرسپولیس هم جذاب بود. بخصوص که پورعلی گنجی سابقه بازی در اروپا را داشت و البته توانایی حضور در ترکیب ثابت را نیز همینطور. -

پورعلی گنجی این روزها عضو باشگاه یوپن در لیگ بلژیک است. صدور رضایتنامه برای او و موافقت با جدایی اش از یوپن، کمی بعید و دور از انتظار است اما پرسپولیس تیرش را رها کرد تا شاید بتواند یکی از بهترین مدافعان فعلی ایران و حتی آسیا را جذب کند. هر چند پورعلی گنجی بازگشت به لیگ را به سال های آینده موکول کرد و به پیشنهاد برانکو در مقطع فعلی پاسخ منفی داد. برانکو هم در این باره گفت: مرتضی پورعلی گنجی بازیکن فوق العاده ای است و در جام جهانی هم خوب بازی کرد. نمی دانم چرا السد او را نگه نداشت، شاید دلیلش قهرمان نشدن این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بود. او خودش گفت آمادگی ندارد به ایران بیاید و به این ترتیب دیگر به این بازیکن فکر نمی کنیم. البته به سود ما بود که پورعلی گنجی را جذب کنیم اما او نه تنها به پرسپولیس نمی آید بلکه فعلا قصدی برای بازگشت به لیگ ایران ندارد. -

در فوتبال ایران، وقوع هیچ اتفاقی دور از دسترس نیست. حتی جدایی پورعلی گنجی از یوپن و حضور او در پرسپولیس. پرسپولیس و برانکو ناامید شده اند اما شاید در خاتمه فصل و حتی سال های بعد بتوانند مذاکره با پورعلی گنجی را از سر بگیرند و این مدافع را جذب نمایند. بخصوص که پورعلی گنجی به نزدیکان خود گفته، قطعا حضور در پرسپولیس و یا استقلال را تجربه خواهد نمود.

2-یک

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8783

به "پورعلی گنجی-پرسپولیس، مذاکره بی پایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورعلی گنجی-پرسپولیس، مذاکره بی پایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید