پیشنهاد انتقال مخازن زباله به زیر زمین، انتقاد از مخازن بزرگ

به گزارش مجله سرگرمی، زهرا صدراعظم نوری در مصاحبه با خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی در خصوص وضعیت نامناسب زباله در سطح شهر تهران گفت: اینکه ما مخازن بزرگ زباله در سطح معابر را داشته باشیم درست نیست و دعوت به این است که شهروندان هر زمان در روز بخواهند می توانند زباله هایشان را در این مخازن زباله بریزند و اثر روانی منفی دارد. این موضوع را به مسئولین خدمات شهری و پسماند منتقل نموده و درخواست نموده ایم شیوه جدید جمع آوری زباله را پیشنهاد داده و مخازن زباله را به زیر زمین ببرند.

پیشنهاد انتقال مخازن زباله به زیر زمین، انتقاد از مخازن بزرگ

وی ادامه داد: این سبک جمع آوری زباله اشتباه است در حالی که در برخی شهرهای جهان هفته ای دو یا سه روز زباله ها جمع آوری می گردد و زباله های تر از خشک جداست، در تهران در برخی نقاط روزی سه بار مخازن زباله خالی می گردد که باعث گردیده هم کیفیت پایین بیاید و هم شهروندان رضایت کافی نداشته باشند بنابراین باید در سیاست های جمع آوری پسماند بازنگری گردد.

نوری همچنین بر نظارت مناطق شهرداران نواحی، معاون خدمات شهری مناطق بر عملکرد پیمانکاران تاکید نمود و گفت: پیمانکاران باید ماهانه چند نوبت سطل های زباله را شستشو دهند و اگر این اتفاق نمی افتد باید به پیمانکاران تذکر داده گردد زیرا آلودگی و بوی نامطبوع شهروندان را اذیت می نماید.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران تاکید نمود: نباید پیمانکاران در یک محدوده ثابت بمانند بلکه باید با توجه به نحوه خدمات دهی، کیفیت کار و تجهیزات پیمانکارانی که توان بیشتری دارند، فعالیت های بیشتری انجام دهد در این صورت انگیزه و کیفیت کار افزایش پیدا می نماید.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1792

به "پیشنهاد انتقال مخازن زباله به زیر زمین، انتقاد از مخازن بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد انتقال مخازن زباله به زیر زمین، انتقاد از مخازن بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید