پیشنهاد رئال به یونایتد: بیل، خامس و ناواس در ازای پوگبا

به گزارش مجله سرگرمی، رئال مادرید برای جذب پل پوگبا، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ میخواهد خامس را به همراه گرت بیل و شاید کیلور ناواس وارد این معامله کند.

پیشنهاد رئال به یونایتد: بیل، خامس و ناواس در ازای پوگبا

پیشنهاد رئال به یونایتد: بیل، خامس و ناواس در ازای پوگبا

نشریه تایمز اطلاع داد باشگاه رئال مادرید برای عملی کردن هدف خود در راه جذب پل پوگبا، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ میخواهد خامس رودریگز را به همراه گرت بیل و شاید کیلور ناواس وارد این معامله کند تا بتواند هافبک فرانسوی منچستریونایتد را که 150 میلیون یورو رویش قیمت گذاری شده را به خدمت بگیرد.

پوگبا که تا سال 2021 با منچستریونایتد قرارداد دارد و دستمزد سالیانه ای معادل 15 میلیون یورو از این باشگاه دریافت می نماید، اخیراً از علاقه اش به ترک اولدترافورد به منظور کسب تجربه و چالشی جدید سخن گفت. گفته می گردد پوگبا هر کاری که بتواند انجام خواهد داد تا در این تابستان منچستریونایتد را ترک کند.

در سوی دیگر در حالی که آینده گرت بیل و کیلور ناواس در رئال مادرید در هاله ای از ابهام است، خامس پس از خاتمه دو فصل حضور قرضی اش در بایرن مونیخ از مدیران این باشگاه آلمانی خواست تا بند قطعی کردن قراردادش در ازای 46 میلیون یورو را قطعی نکنند و حالا مورد توجه دو باشگاه ناپولی و اتلتیکومادرید واقع شده است.

تایمز در حالی مدعی احتمال معاوضه خامس و دو بازیکن دیگر رئال مادرید با پوگبا شده که نشریه آس خبر می دهد این هافبک کلمبیایی دوست دارد به ناپولی ملحق گردد و به کارلو آنچلوتی قول پیوستن به وی در ناپولی را داده است.

رئال مادرید برای فروش خامس مبلغی معادل 40 میلیون یورو می خواهد اما ناپولی در نظر دارد با قرارداد قرضی که قابلیت قطعی کردن داشته باشد، این هافبک 27 ساله را جذب کند.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30156

به "پیشنهاد رئال به یونایتد: بیل، خامس و ناواس در ازای پوگبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد رئال به یونایتد: بیل، خامس و ناواس در ازای پوگبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید