پیشنهاد رئال مادرید به سولاری برای بازگشت به تیم های پایه

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه رئال مادرید به سرمربی اخراجی خود پیشنهاد داده است که به فعالیتش در این باشگاه ادامه دهد.

پیشنهاد رئال مادرید به سولاری برای بازگشت به تیم های پایه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، سانتیاگو سولاری شب گذشته (دوشنبه) بعد از سه ماه و نیم ایفای نقش به عنوان جانشین خولن لوپتگی، از مربیگری رئال مادرید برکنار شد و جای خود را به مربی فصل گذشته کهکشانی ها، زین الدین زیدان داد.

این مرد آرژانتینی شاید دیگر سرمربی تیم اصلی باشگاه رئال مادرید نباشد اما این باشگاه از او خواسته است که در رده های پایه به کارش ادامه دهد و به او پیشنهاد کرد که او تا سرانجام قراردادش که تا سال 2021 اعتبار دارد، در جمع مادریدی ها بماند.

سولاری که کار خود به عنوان سرمربی رئال مادرید را با بازی مقابل تیم ملیا در جام حذفی اسپانیا شروع کرد، جانشین مانولو دیاس، سرمربی تیم دوم باشگاه رئال مادرید، رئال کاستیا (تیمی در دسته سوم فوتبال اسپانیا) نمی گردد اما در رده های پایه به کارش ادامه خواهد داد.

شنیده ها حاکی از آن آست که این مرد متولد شهر روساریو آرژانتین، ممکن است در پستی استراتژیک مانند مدیر آموزشگاه باشگاه رئال مادرید مشغول گردد به خصوص که ویکتور فرناندس مدیر پیشین این آموزشگاه هم آن را در ماه ژوئن سال 2917 ترک نموده است.

حالا همه چیز به خود سولاری بستگی دارد که پیشنهاد رئالی ها را بپذیرد و حاضر به همکاری به زیدان گردد یا در تیم هایی دیگر به دنبال فرصت های جدید باشد.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15589

به "پیشنهاد رئال مادرید به سولاری برای بازگشت به تیم های پایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد رئال مادرید به سولاری برای بازگشت به تیم های پایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید