چوب نخریدن مدافع بر سر استقلال

به گزارش مجله سرگرمی، تصمیم گیران باشگاه استقلال با بی توجهی به توصیه ها برای جذب مدافع جدید در نیم فصل حالا خود را با چالش بزرگی در لیگ قهرمانان آسیا روبرو نموده اند و بعید است که با این بازیکنان در آسیا به جایی برسند.

چوب نخریدن مدافع بر سر استقلال

چرا استقلال مدافع نخرید؟

شکست استقلال دراولین بازی لیگ قهرمانان آسیا نشان داد که توصیه های مکرربه مسئولان این باشگاه و وینفردشفربرای جذب یک مدافع درنقل و انتقالات نیم فصل هرگزبی راه و بی دلیل نبوده است. نمایش اسفبارمدافعان استقلال دربازی با الدحیل، به خصوص محمددانشگر درستی این حساسیت های را نشان می دهد اما دریغ ازاندکی توجه و دریغ ازیک حرکت جدی برای جذب بازیکن دراین پست.

درحالی که درترکیب استقلال انبوهی ازمهاجمان را مشاهده می کردیم یارگیران این باشگاه بازهم اقدام به جذب مهاجم کردند و درنقل وانتقالات نیم فصل بازیکنانی همچون گونسالوس و منشاء را به خدمت گرفتند. پاتوسی هم درواقع درپست هجومی بازی می نماید که اگراو را دردسته مهاجمان قراردهیم، تعداد خریدهای هجومی استقلال به عدد3می رسد.

البته درنقل وانتفالات نیم فصل، مسئولان باشگاه استقلال با امید نورافکن هم به توافق نهایی رسیدند واین بازیکن را ازتیم شارلروای بلژیک به استقلال بازگردادند اما نورافکن هرگزنمی تواند مدافع میانی مناسبی برای استقلال باشد. البته شاید نمایش نسبتا خوب نورافکن دربازی با فولاد درهمین پست دفاع میانی دلیل باشد دردستان تصمیم گیران استقلال تا خرید این بازیکن را توجیه نمایند اما حقیقت این است که نباید نمایش نورافکن دریک بازی متوسط را ملاک سنجش و ارزیابی دقیق قرارداد.

استقلال حقیقتا نیازبه جذب مدافع میانی داشت و باید دراین مسیرقدم برمی داشت اما کوتاهی تصمیم گیران نقل وانتقالاتی ومهم ترازهمه وینفردشفرسبب شد این تیم دراولین بازی خود دربازی های لیگ قهرمانان آسیا نمایش بسیارضعیفی درخط دفاع ازخود برجا بگذارد و حفره بزرگی که دراین منطقه وجود دارد کاملا عیان گردد.

تردیدی نیست با بازیکنی همچون دانشگراستقلال درلیگ قهرمانان آسیا که رقبای بسیارسرسختی درآن حضوردارند به جایی نخواهد رسید. حتی آرمین سهرابیان هم که مدافع آینده داری است هنوزبه آن درجه ازتجربه نرسیده که بتواند به نیازهای استقلال پاسخ مثبت دهد. منتظری هم وقتی دربرابربازیکنان تند وتیزقرارمی گیرد دیگرایستادگی دوران جوانی را ندارد و مقابل تیم های بزرگ وا می دهد.

به هرحال این مسئله ای است که حالا تصمیم گیران باشگاه استقلال نمی تواند راه حلی برای آن پیدا نمایند. شاید شفردست بگذارد روی روزبه چشمی اما غیبت این بازیکن درپست هافبک دفاعی نیز ضررهای به مراتب بیشتری درقیاس با حضوراین بازیکن درقلب دفاع خواهد داشت وباید اعتراف کرد که چشمی با حضوردرپست هافبک دفاعی قدری ازفشارحملات حریف روی خط دفاع می کاهد واگراو دربازی های بزرگ درآن منطقه نباشد، فرشید باقری بازیکنی نیست که ازپس وظایف این پست برآید.

10-390

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15021

به "چوب نخریدن مدافع بر سر استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چوب نخریدن مدافع بر سر استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید