کم وکیف لیگ فوتبال بانوان از نظر سرمربی صدرنشین

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم شهرداری بم کرمان می گوید باید به تیم هایی که مشکل اقتصادی ندارند و تا خاتمه از حمایت حامیان خود برخوردار هستند اجازه حضور در لیگ را داد.

کم وکیف لیگ فوتبال بانوان از نظر سرمربی صدرنشین

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بانوان شهرداری بم کرمان، با 52 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است. این تیم تا کنون 18 بازی انجام داده که از این تعداد 17 برد و یک مساوی کسب نموده است. شاگردان مرضیه جعفری در تیم بم علاوه بر بیشترین امتیاز، تاکنون بهترین خط دفاع و حمله را نیز به نام خود ثبت کردند. آنها 96 گل زده دارند که از این تعداد سهم زهرا قنبری مهاجم بم و ملی پوش فوتبال 44 گل است.

قنبری در حال حاضر صدرنشین جدول گلزنان است و با دومین گلزن لیگ (سارا قمی از تیم ملوان) 14 گل اختلاف دارد. تیم بم در بازی های گذشته تنها 6 گل دریافت نموده است. نماینده کرمان در ادامه رقابت های خود، آدینه 17 خرداد از ساعت 17 و 30 دقیقه در مریوان به مصاف تیم راه یاب می رود.

جعفری، سرمربی بم در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص کیفیت دیدارهایی که در طول ماه رمضان برگزار گردید، گفت: بعضی از تیم ها مشکل نور داشتند. در بازی با شهرداری سیرجان نور مناسب نبود. اگر این مشکل حل گردد، حرکت خوبی است اما در غیر این صورت به ضرر تیم های است که با برنامه کار می نمایند.

او در خصوص وضعیت کلی لیگ بانوان اظهار کرد: سال جاری لیگ پویا و خوبی داشتیم و از نظر کیفیت نسبت به هر سال های قبل بهتر بود. تنها مشکلمان وقفه های زیاد لیگ به دلیل بازی های تیم ملی بود که باید برای سال های آینده برنامه ریزی بهتری انجام گردد تا بازیکنان این همه درگیر لیگ نباشند.

جعفری در خصوص انصراف بعضی تیم ها از بازی برابر شهرداری کرمان گفت: این موضوع به ضرر ماست. وقتی تیم ها انصراف می دهند از جریان مسابقات دور می شویم. ما قبلاً این تیم ها را در شهرهایشان برده بودیم و این انصراف ها خیلی بد است.

او در این مورد اضافه نمود: وقتی خلیج فارس شیراز از بازی انصراف داد خیلی به ضررمان شد چون تیممان از شرایط بازی دور شد و در بازی بعدی با سیرجان بعد از 62 روز بازی کردیم که به تساوی رسیدیم.

جعفری در خصوص مشکل اصلی لیگ بانوان اعلام کرد: باید به تیم هایی اجازه حضور در لیگ بدهند که از نظر اقتصادی مسئله ای نداشته باشند و تا انتها به نحو مناسبی حمایت شوند. تعداد مهم نیست می توان با 8 یا 9 تیم آغاز کرد. علاوه بر این باید بازی ها از مهر ماه آغاز و اسفندماه تمام شوند.

سرمربی شهرداری بم در خصوص قهرمانی در لیگ گفت: اگر دو برد دیگر به دست بیاوریم قهرمان می شویم اما در فوتبال هزار اتفاق می افتد و هیچ چیز تعیین نیست. تمام تلاشمان را می کنیم تا دوباره قهرمان شویم.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26494

به "کم وکیف لیگ فوتبال بانوان از نظر سرمربی صدرنشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کم وکیف لیگ فوتبال بانوان از نظر سرمربی صدرنشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید