گتوسو: نمی توانم بعد از دو بازی بگویم برد مقابل رم نقطه عطفی برای میلان است

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی روسونری از عملکرد تیمش برابر رم ابراز رضایت کرد، اما بر این باور است که تیمش هنوز احتیاج به پیشزفت دارد.

گتوسو: نمی توانم بعد از دو بازی بگویم برد مقابل رم نقطه عطفی برای میلان است

به گزارش خبرنگاران، جنارو گتوسو که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در هفته سوم سری A ایتالیا به لطف گل دقیقه 5+90 پاتریک کوترونه با نتیجه 2 بر یک از سد میهمان خود رم گذشت، پس از کسب نخستین پیروزی فصل تیم تحت هدایتش به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: این دومین بازی ما در فصل جدید است -بازی هفته اول میلان با جنوا به تعویق افتاده بود- و از من می پرسند که آیا این پیروزی نقطه عطفی برای میلان خواهد بود؟ بابت شکستی که مقابل ناپولی خوردیم، متأسفیم. ما حتی در 45 دقیقه اول این بازی هم بهتر بودیم.

وی اضافه کرد: چهار یا پنج تیم هستند که این فصل خودشان را تقویت نموده اند و میلان یکی از آنهاست، اما نمی توانم بعد از دو بازی بگویم که آیا این برد نقطه عطفی برای ما است یا خیر. می دانم بازیکنانم چطور کار می نمایند، اما هنوز احتیاج داریم تا روی مواردی کار کنیم تا به معنای واقعی تیم شویم. اینطور فکر نمی کنیم که ما در تقابل با هر تیمی بازی را تحت کنترل خواهیم داشت. باید بهتر با توپ بازی کنیم و این لازم است.

سرمربی میلان که این فصل تیمش فوتبال هجومی تری را ارائه می دهد و این در بازی با ناپولی که ابتدا 2 بر صفر در نتیجه پیش افتاد و در نهایت 3 بر 2 نتیجه را واگذار کردند، مشهود بود، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: باشگاه این اجازه را به من داد تا در پست هایی که احتیاج به بازیکنان جدید داریم، خودمان را تقویت کنیم. در نیمه دوم این بازی چهار یا پنج ضدحمله فوق العاده طرح ریزی کردیم، اما از آنها استفاده لازم را نبردیم که باید در این مورد هم بهتر شویم.

وی توضیح داد: باید انگیزه لازم را خودمان هر روز در هر تمرین در خودمان به وجود بیاوریم. می توانیم این فصل فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و با آرامش بیشتری نسبت به فصل گذشته کار کنیم و کارهای خوبی کنیم. رم هم تیم خیلی باکیفیتی است و مشکل ما این است که همچنان وقتی تحت فشار قرار می گیریم خیلی در لاک دفاعی فرو می رویم و مضطرب می شویم. به نظرم بیشتر مربوط به خط دفاعی مان می گردد چرا که وقتی دفاع مان می ترسد، این روی بازیکنان دیگر تیم هم تأثیر می گذارد. برخی بازیکنان مان هم هنوز به آمادگی لازم نرسیده اند.

گتوسو در مورد خرید جدید روسونری و همچنین در مورد زننده گل برتری تیمش در این بازی اعلام نمود: ایگواین نقشی کلیدی در پاسکاری تیم داشت و در جریان بازی هم سخت کوشش و حتی در دفاع به تیم کمک کرد. کوترونه هم بازیکنی است که ما عاشقش هستیم.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2144

به "گتوسو: نمی توانم بعد از دو بازی بگویم برد مقابل رم نقطه عطفی برای میلان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو: نمی توانم بعد از دو بازی بگویم برد مقابل رم نقطه عطفی برای میلان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید