یونایتد - بارسا به یاد خاطرات گذشته

به گزارش مجله سرگرمی، منچستریونایتد و بارسلونا در دیداری حساس در اولدترافورد برابر هم قرار می گیرند.

یونایتد - بارسا به یاد خاطرات گذشته

به گزارش خبرنگاران، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری دو مسابقه به انتها خواهد رسید که در یکی از دیدارها منچستریونایتد به دیدار بارسلونا خواهد رفت.

منچستریونایتد - بارسلونا

بین این دو تیم، خاطرات مشترک زیاد است. از آن قهرمانی دراماتیک یونایتد در لیگ قهرمانان در استادیوم نیوکمپ برابر بایرن مونیخ که اتفاقاً سولسشایر سرمربی فعلی یونایتد در آن گلزنی کرد تا آن فینال المپیکوی رم و فینال ومبلی که با قهرمانی بارسلونا تمام شد.

یونایتد با حذف پاری سن ژرمن در مرحله قبل نشان داد که تیم خطرناکی است و حالا بارسلونای صدرنشین لالیگا به خوبی می داند که حتی فزونی در اولدترافورد نیز تضمین کننده صعود آبی و اناری ها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیست.

پیکه، مدافع بارسلونا در این دیدار برابر تیم سابق خود به میدان خواهد رفت. البته مدافع اسپانیایی سابقه طولانی در یونایتد ندارد. والورده که تیمش با شادابی مسی قوی تر شده توانست در دیدار ابتدای هفته، اتلتیومادرید را شکست دهد تا در آستانه قهرمانی در لالیگا قرار گیرد.

آژاکس - یوونتوس

در نهایت در دیگر دیدار این مرحله یوونتوس در حالی برابر آژاکس هلند قرار می گیرد که در مرحله قبل توانست با درخشش رونالدو فوق ستاره خود اتلتیکومادرید را حذف کند.

بیانکونری در ابتدای هفته نیز توانست 2 بر یک میلان را شکست دهد تا نشان دهد در فوتبال ایتالیا بی رقیب است. یووه که از جام حذفی کنار رفته است، امیدوار به قهرمانی در دو جام باقی مانده است.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18682

به "یونایتد - بارسا به یاد خاطرات گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونایتد - بارسا به یاد خاطرات گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید