یوونتوس با شکست لیورنو صدرنشین شد، میهایلوویچ با تساوی شروع کرد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: سیزدهمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در خانه لیورنو و صعودش به صدر جدول رده بندی پیگیری شد.

یوونتوس با شکست لیورنو صدرنشین شد، میهایلوویچ با تساوی شروع کرد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم سری A، امشب (یک شنبه) 5 دیدار برگزار گردید که در مهم ترین آنها یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی در خانه لیورنو با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. گل نخست این بازی را فرناندو یورنته در دقیقه 63 به ثمر رساند. دومین گل بانوی پیر را هم کارلوس توس در دقیقه 75زد تا هر 2 مهاجم تیم تحت راهنمایی آنتونیو کونته در این بازی گلزنی نموده باشند. یوونتوس با این برد 34 امتیازی شد و با 2 امتیاز فزونی نسبت به رم، جای قرمزپوشان پایتخت را در صدر جدول رده بندی سری A گرفت.

در دیگر بازی مهم امشب، سامپدوریا میزبان لاتزیو بود و ابتدا با گل روبرتو سوریانو در دقیقه 67 پیش افتاد اما لوریک کانا در دقیقه 90 گل تساوی را به ثمر رساند تا اولین حضور سینشا میهایلوویچ به عنوان سرمربی جدید سامپدوریا با تساوی همراه گردد.

در سایر دیدارها نیز نتایج زیر رقم خورد:

ساسولو 2 - آتالانتا صفر

تورینو 4 - کاتانیا یک

اودینزه یک - فیورنتینا صفر

در آخرین بازی روز دوم هفته سیزدهم تیم اینتر از ساعت 23:15 به وقت تهران میهمان بولونیا خواهد بود. فردا شب (دوشنبه) نیز رم میزبان کالیاری خواهد بود. در جدول رده بندی سری A، یوونتوس با 34 امتیاز صدرنشین است، رم با 2 امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفته است و ناپولی با 28 امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47906

به "یوونتوس با شکست لیورنو صدرنشین شد، میهایلوویچ با تساوی شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس با شکست لیورنو صدرنشین شد، میهایلوویچ با تساوی شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید