5 طرح عمرانی در اندیمشک کلنگ زنی و به بهره برداری رسید

به گزارش مجله سرگرمی، پیمان جهانگیری در مصاحبه با خبرنگاران مطرح کرد: با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی، چندین طرح عمرانی و اشتغال زا در شهرستان کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

5 طرح عمرانی در اندیمشک کلنگ زنی و به بهره برداری رسید

وی اضافه کرد: با هدف ارتقای خدمات شهری و برای تحقق رضایت شهروندان در اندیمشک، طرح اصلاح شبکه فاضلاب کوی شهدای شهر اندیمشک طراحی و شروع عملیات اجرایی آن در اندیمشک برگزار گردید.

فرماندار اندیمشک با اشاره به شروع عملیات اجرایی طرح اصلاح شبکه فاضلاب کوی شهدای شهر اندیمشک، اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح، چهار هزار و 100 اشتراک آب در اختیار شهروندان کوی شهدای شهر اندیمشک قرار گرفته و شبکه توزیع آب این منطقه نوسازی می گردد.

وی با اشاره به حجم تردد وسائل نقلیه در محور کمربندی شرق اندیمشک گفت: در حوزه راهداری با توجه به حجم تردد وسائل نقلیه، خدمات در حوزه راه در شهرستان مورد توجه قرار گرفته است.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: عملیات اجرای کندروی کمربندی شرق اندیمشک با هدف ارتقای امنیت تردد و روان سازی ترافیک از صبح امروز شروع شد.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک به عنوان دروازه ورودی استان خوزستان محسوب گردیده از این رو با توجه به حجم سفرها، ارتقای سطح خدمات در حوزه راه در اندیمشک بیش از گذشته باید مدنظر قرار گیرد.

جهانگیری اظهار کرد: اصلاح شیوه های مصرف آب در اراضی کشاورزی با توجه به خشک سالی های اخیر در از موارد لازم و یک امر مهم و ضروری در شهرستان، منطقه و کشور است.

وی گفت: مصرف و هدر رفت آب در روش کشاورزی سنتی بسیار بالا بوده و از این رو باید از شیوه های نوین آبیاری و کشت برای مدیریت منابع آب استفاده کرد.

وی بهره برداری از دو طرح کشاورزی شامل یک گلخانه مدرن هیدروپونیک و طرح آبیاری تحت فشار اراضی کشاورزی شهرستان را از اقدامات مهم در زمینه بهره برداری صحیح از منابع آب و گامی مهم در زمینه مدیریت منابع آب در اندیمشک نام برد.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه پنج طرح عمرانی در اندیمشک کلنگ زنی و بهره برداری خواهد رسید، توضیح داد: بهره برداری از میدان شهدای مدافع حرم و به سازی معابر شهری، دو طرح اشتغال زایی و طرح های عمرانی شهرک های صنعتی اندیمشک را از جمله پروژه های هفته دولت در اندیمشک معرفی کرد.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1712

به "5 طرح عمرانی در اندیمشک کلنگ زنی و به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 طرح عمرانی در اندیمشک کلنگ زنی و به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید