8 بیمارستان تهران اخطاریه گرفتند ، معرفی مدیران 5 بیمارستان به مراجع قضایی

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از پایش تمامی بیمارستان های تهران و آنالیز عملکرد محیط زیستی آنها در زمان شیوع ویروس کرونا اطلاع داد و گفت: از ابتدای اردیبهشت تا به امروز برای 8 بیمارستان استان اخطاریه صادر شده تا نسبت به برطرف نواقص اقدام نمایند.

8 بیمارستان تهران اخطاریه گرفتند ، معرفی مدیران 5 بیمارستان به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگاران انلاین به نقل از خبرآنلاین، سعید محمودی گفت: با توجه به استقرار 157 واحد بیمارستان در شهرستان تهران و همچنین حساسیت های لازم درخصوص ویروس و بیماری کرونا، محیط زیست تهران با برنامه ریزی و برقراری چند تیم کارشناسی پایش، ضمن رعایت اصول و موازین بهداشتی، بازدید و آنالیز عملکرد محیط زیستی و نحوه مدیریت پسماند بیمارستانها و مجتمع های عظیم درمانی را از ابتدای اردیبهشت سال جاری شروع نموده است.

وی با بیان اینکه دفع غیر اصولی انواع پسماند های بیمارستانی و کارکرد نامناسب سیستم تصفیه فاضلاب آن ها می تواند منشأ مهمی در ایجاد و انتقال بیماری های خطرناک باشد، پایش و بازدید از بیمارستان ها را امری ضروری عنوان نمود و اضافه کرد: از ابتدای اردیبهشت تا به امروز در پایش های صورت گرفته عملکرد محیط زیستی تعداد 30 واحد بیمارستانی مورد آنالیز نهاده شد و با توجه به عملکرد غیر اصولی، برای 8 واحد به منظور برطرف نواقص اخطاریه زیست محیطی صادر و ابلاغ شد.

محمودی گفت: با پیگیری های به عمل آمده از 150 واحد بیمارستانی و درمانی عظیم مقیاس مجهز به سیستم تصفیه فاضلاب شده و 2 واحد دیگر نیز در حال احداث سیستم تصفیه فاضلاب هستند. همچنین از سال گذشته تا به امروز 5 بیمارستان به دلیل بی توجهی به اخطارها و عدم رعایت ضوابط محیط زیستی و بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تاکید نمود: برابر قانون، مسئولان تمامی بیمارستان ها موظف هستند نسبت به انجام آزمایش های دوره ای اقدام و نتایج آن را در قالب خوداظهاری در پایش به اداره حفاظت محیط زیست ارسال نمایند.

محمودی در خاتمه با قدردانی از مسئولان بیمارستان هایی که موضوعات محیط زیستی را به عنوان یک دغدغه در نظر گرفته اند و با جدیت نسبت به رعایت آن اقدام می نمایند، توضیح داد: در صورت مشاهده عملکرد غیراصولی، قطعا برخورد قانونی خواهیم کرد.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 88899

به "8 بیمارستان تهران اخطاریه گرفتند ، معرفی مدیران 5 بیمارستان به مراجع قضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 بیمارستان تهران اخطاریه گرفتند ، معرفی مدیران 5 بیمارستان به مراجع قضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید