اعلام شرایط تحصیل یک دانشگاه قبرسی توسط وزارت بهداشت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت بهداشت، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت شرایط تحصیل و گرفتن تسهیلات ارزی برای دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه EMU قبرس را اظهار داشت.

اعلام شرایط تحصیل یک دانشگاه قبرسی توسط وزارت بهداشت

بر اساس اعلام این مرکز، دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه EMU قبرس طبق مصوبه شورای عالی ارزشیابی وزارت بهداشت در 23 مرداد 97 با توجه به اینکه این دانشگاه در فهرست دانشگاه های مورد تائید سال 2018-2017 است، مقرر شد جهت ورودی های قبل از سپتامبر 2018 مشابه سایر دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت در خصوص ارائه تسهیلات (ارزی، غیر ارزی، انتقال) و ارزشیابی اقدام گردد.

با توجه به محدودیت زمانی جهت گرفتن ارز دانشجویی به نرخ مصوب بانک و معافیت تحصیلی تا خاتمه شهریور 1397 لازم است افراد واجد شرایط گرفتن معافیت تحصیلی و ارز دانشجویی در کلیه رشته ها درخواست خود را حداکثر تا 31 مرداد 97 در سامانه تسهیلات ارزی و مشمولین وزارت بهداشت ثبت نمایند.

همچنین مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام نموده است رسیدگی به درخواست متقاضیان انتقال از تاریخ اول شهریور ماه 97 میسر است.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تاکید نموده است دانشگاه EMU قبرس از سال تحصیلی 2019-2018 از فهرست دانشگاه های مورد تائید حذف گردیده و اقدامی جهت ورودی های بعد از سپتامبر 2018 میسر نخواهد بود.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 727

به "اعلام شرایط تحصیل یک دانشگاه قبرسی توسط وزارت بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط تحصیل یک دانشگاه قبرسی توسط وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید