باشگاه ها مکلف به فروش بلیت الکترونیکی و شماره گذاری جایگاه ها شدند، تور یک روزه برای تماشاگران

به گزارش مجله سرگرمی، مشاور فدراسیون فوتبال در امور مسئولیت های فرهنگی، اجتماعی و بازی جوانمردانه گفت: باشگاه ها مکلف شدند تا به منظور برطرف مشکلات، فروش بلیت الکترونیکی را در دستور کار قرار دهند.

باشگاه ها مکلف به فروش بلیت الکترونیکی و شماره گذاری جایگاه ها شدند، تور یک روزه برای تماشاگران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، غلامحسین زمان آبادی گفت: دومین نشست آسیب شناسی رفتارهای پرخاشگرانه هواداران را بعد از ظهر امروز با حضور محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون و مسئولین ذیربط برگزار می کنیم. در نشست امروز، ادامه مباحث جلسه نخست را مورد آنالیز قرار می دهیم.

وی ادامه داد: سه جایگاه ویژه در نظر گرفتیم و 200 نفر هوادار که تحصیلات شان از لیسانس به بالا است با کمک جمعیت حامیان هوادار، آموزش های لازم از قبیل آتش نشانی، کمک های اولیه را می بینند و همچنین اشعاری متناسب با این مسابقات را به آنها آموزش می دهیم.

مشاور فدراسیون فوتبال در امور مسئولیت های فرهنگی، اجتماعی و بازی جوانمردانه اضافه کرد: با توجه به اولین جلسه ای که هفته گذشته در سازمان لیگ برگزار گردید، باشگاه ها نیز مکلف شدند به منظور برطرف مشکلات، فروش بلیت الکترونیکی را در دستور کار قرار دهند و تمام جایگاه ها شماره گذاری گردد. همچنین دوربین های مدار بسته در جایگاه تماشاگران نصب گردد تا اگر فردی حقوق دیگران را سلب کرد از طریق کمیته اخلاق از دیدن بازی مورد علاقه تیمش محروم گردد.

وی گفت: با کمک شهرداری تهران قصد داریم تورهای یک روزه ای با هزینه متناسب برای هواداران در پارک طالقانی و میادین اصلی شهر فراهم کنیم تا آنها بتوانند به راحتی بازی های تیم های مورد علاقه شان در مکانی به غیر از استادیوم تماشا نمایند.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 706

به "باشگاه ها مکلف به فروش بلیت الکترونیکی و شماره گذاری جایگاه ها شدند، تور یک روزه برای تماشاگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه ها مکلف به فروش بلیت الکترونیکی و شماره گذاری جایگاه ها شدند، تور یک روزه برای تماشاگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید