فوتبال دنیا، ورود پائولو دیبالا به لیست بزرگان یوونتوس با هت تریک در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - پائولو دیبالا با گلزنی در پیروزی خانگی قاطع تیمش مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا به فهرست بازیکنان بزرگ بانوی پیر اضافه شد.

فوتبال دنیا، ورود پائولو دیبالا به لیست بزرگان یوونتوس با هت تریک در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرنگاران، در شبی که کریستیانو رونالدو به دلیل محرومیت نتوانست یوونتوس را در بازی خانگی مقابل یانگ بویز در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند، پائولو دیبالا نگذاشت که نبود او در زمین بازی احساس گردد و هر 3 گل برد 3 بر صفر تیمش را زد و موقعیت های دیگری هم برای افزایش شمار گل هایش داشت، از جمله ضربه ای که تیر عمودی مانع از ورود توپ به دروازه شد.

با این حال همین سه گل هم کافی بود که مهاجم آرژانتینی بانوی پیر به تنها چهارمین بازیکن در تاریخ این باشگاه تبدیل گردد که در لیگ قهرمانان اروپا هت تریک می نماید. پیش از او فیلیپو اینزاگی، آلساندرو دل پیرو و آرتورو ویدال در لیگ قهرمانان اروپا برای یوونتوس هت تریک نموده بودند.

البته این آمارهای تنها مربوط به زمان برگزاری مهمترین تورنمنت باشگاه قاره اروپا در قالب لیگ قهرمانان است و شامل جام باشگاه های اروپا نمی گردد.

فیلیپو اینزاگی در پیراهن یوونتوس 2 بار هت تریک کرد که یک بار پیروزی 4 بر یک این تیم مقابل دیناموکیف در ماه مارس سال 1998 بود و دیگری تساوی 4 بر 4 مقابل هامبورگ در ماه سپتامبر سال 2000 در مرحله گروهی.

آلساندرو دل پیرو هم در پیروزی 4 بر یک یووه مقابل موناکو در مرحله نیمه نهایی رقابت ها در ماه آوریل سال 1998 هت تریک کرد. آرتورو ویدال هم هر 3 گل پیروزی 3 بر یک یوونتوس مقابل کپنهاگن در مرحله گروهی رقابت ها در سال 2013 به ثمر رساند. برتری پرگل یوونتوس با درخشش ستاره آرژانتینی

دیبالا که داور یک خطای پنالتی واضح را هم روی او اعلام نکرد، به انتها بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من من می خواستم که یک بازی اینچنینی داشته باشم. فکر می کنم که تیم مان با رویکردی مناسب به میدان رفت و در حفظ تمرکزش روی بازی تا دقیقه آخر هم عملکرد خوبی داشت. مسلماً یک بازی همیشه دوست دارد بازی کند. شرایط من فصل گذشته برعکس این فصل بود چون فصل را با گل های زیادی آغاز کردم و بعداً کمی راهم را گل کردم. در این فصل بیرون ماندن از ترکیب تیم مرا مجاب کرد که بیشتر کوشش کنم و روی فرم برگردم و الان دارم نهایت استفاده را از این وضعیت می برم.

دیبالا درباره نبود کریستیانو رونالدو و تأثیر آن بر عملکرد یوونتوسی که تا کنون تمام 9 بازی اش در این فصل را برده است هم گفت: ما امشب بدون رونالدو بازی کردیم و گاهی اوقات که او در تیم باشد کار ما آسان تر می گردد. به هر حال ما با رونالدو و بدون او باید تیمی فوق العاده باشیم.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4316

به "فوتبال دنیا، ورود پائولو دیبالا به لیست بزرگان یوونتوس با هت تریک در لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ورود پائولو دیبالا به لیست بزرگان یوونتوس با هت تریک در لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید