مشکل آ گریبان چند گالری را می گیرد؟

به گزارش مجله سرگرمی، نمایشگاه در پرانتز در حالی در گالری آ به نمایش گذاشته می گردد که چند روز پیش شهرداری مانعی را برای فعالیت این گالری ایجاد کرد.

مشکل آ گریبان چند گالری را می گیرد؟

به گزارش خبرنگاران، چند روز پیش آسیه مزینانی ـ مدیر گالری آ ـ اطلاع داد که شهرداری با قرار دادن بلوک های سیمانی جلوی درب این گالری، این مکان را پلمب نموده است و شرح داد که شهرداری تاکید دارد گالری های هنری حق حضور در فضاهای مسکونی ندارند.

حالا مزینانی از پیگیری برای حل این مشکل خبر می دهد و در گفت وگو با خبرنگاران اظهار می نماید: ما نمایشگاه خود را برگزار می کنیم. در حال حاضر رایزنی هایی اجرا شده و بلوک های سیمانی برداشته شده اند.

به گفته او این مشکل تنها گریبان گالری آ را نخواهد گرفت و آن ها در کوشش هستند تا با نوشتن نامه ای خواهان اصلاح قانون در این زمینه شوند.

درباره جدیدترین نمایشگاه این گالری آورده شده است:

در پرانتز عنوان تازه ترین نمایشگاه گروهی گالری آ است اگرچه تصمیمی برای تبعیت از قوانین رایج در نمایشگاه های گروهی ندارد و جمع و هم آیی فردیت است. فردیتی با گام هایی آهسته به سوی اجتماع.

این نمایشگاه با تاکید بر سویه های اجتماعی موضوع آثار، در پی ایجاد ارتباطی نزدیکتر، دو سویه و متقابل، میان مخاطب و هنرمند است که هر دو در اجتماعی یکسان نفس می کشند با این تفاوت که یکی از این دو، توان بازنمایی دیگرگونه ای از دنیا خود را داراست. آنچه در نهایت حاصل شده، بازتاب وضعیت امروز ماست از منظر هنرمندی که در کوشش است تا معنای دنیا خویش و دیگری را توامان دگرگون سازد.

در پرانتز با نمایش آثار مرتضا آکوچکیان، فاطمه افشاری، فرید بیان، محبوبه پرنیان، مژده توحیدی، محمد حدادی، زهره رحمانی، هاجر رهگذر، پریسا زیار، علی شیری، آتنا فریدونی، حسام فطرتی، مارال قندیلی، مهرداد کریمی، دلارام معروف، مونا نجفی زاده، سیامک نصر، شهرزاد ولی زاده و صادق همتی، روز جمعه 14 دی ساعت چهار عصر افتتاح شده و تا روز دوشنبه 24 دی ماه ادامه خواهد داشت.

گالری آ در خیابان کریم خان زند- ابتدای خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)- کوچه ارشد- شماره هفت واقع است.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9456

به "مشکل آ گریبان چند گالری را می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل آ گریبان چند گالری را می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید