هدیه مرد عنکبوتی برای هواداران، فیلمنامه کامل را دانلود کنید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ولتوره، کمپانی سونی پیکچرز در اقدامی غافلگیرکننده متن کامل فیلمنامه آخرین انیمیشن خود یعنی مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی را به صورت آنلاین منتشر کرد. خبر انتشار این فیلمنامه را اولین بار رودی راتمن یکی از فیلمنامه نویسان این انیمیشن در توییتر خود اظهار داشت.

هدیه مرد عنکبوتی برای هواداران، فیلمنامه کامل را دانلود کنید

مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی انیمیشنی براساس کاراکتر ابرقهرمان مایلز مورالز/مردعنکبوتی از ساخته های مارول است که توسط استودیوی کلمبیا شاخه فیلمسازی کمپانی سونی ساخته شد. کارگردانی این انیمیشن برعهده رادنی راثمن، باب پرشچتی و پیتر رمزی بوده است و کار نگارش فیلمنامه آن را فیل لرد و رودی راتمن انجام داده اند. داستان فیلم درباره نوجوانی به نام مایلز مورالس است که توسط عنکبوتی رادیواکتیوشده گزیده می گردد و قدرت های خاصی پیدا می نماید. او خیلی زود و بعد از ملاقات با پیتر پارکر متوجه می گردد تنها مردعنکبوتی موجود نیست و افراد دیگری این قابلیت های ویژه را پیدا نموده اند. مایلز حالا باید از این توانایی های نوظهور خود استفاده کند تا شروری به نام کینگپین را شکست دهد؛ اهریمنی که توانایی باز کردن دریچه های ورودی به دنیاهای موازی را دارد.

مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی حدودا یک ماه پیش در اوایل دسامبر 2018 به اکران رسید و به سرعت به فیلم محبوب تماشاگران و منتقدها تبدیل شد و جوایز بسیاری همچون بهترین انیمیشن بلند از نگاه حلقه منتقدان نیویورک، سانفرانسیسکو، شیکاگو و بسیاری نقاط دیگر را از خود کرد. این انیمیشن همچنین یکی از نامزدهای بهترین انیمیشن بلند گلدن گلوب سال 2019 است.

حال سونی در حرکتی پیش بینی نشده و البته دلگرم کننده کل فیلمنامه این انیمیشن را به صورت آنلاین منتشر نموده است؛ اقدامی که به مذاق هواداران این هنر بسیار خوش آمده و کلاس درسی برای دوستداران این هنر است تا از جزییات نگارش فیلمنامه یک انیمیشن حرفه ای مطلع شوند.

برای دریافت فیلمنامه انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی اینجا را کلیک کنید.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9371

به "هدیه مرد عنکبوتی برای هواداران، فیلمنامه کامل را دانلود کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه مرد عنکبوتی برای هواداران، فیلمنامه کامل را دانلود کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید