پیش بینی خیزش گرد و خاک در تهران

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران طی امروز(28 مرداد) از خیزش گرد و خاک در پایتخت طی فردا(29 مرداد) اطلاع داد.

پیش بینی خیزش گرد و خاک در تهران

حسین شهبازی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس نتایج حاصل از پیش بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، به تدریج طی امروز (28 مرداد) بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد، اظهار کرد: در برخی ساعات وزش باد به بزرگی بالاتر از 5 متر بر ثانیه با جهت متغیر از سمت نواحی جنوب شرقی تا جنوب غربی انتظار می رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات امروز (28 مرداد) افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه با تداوم این شرایط جوی طی فردا (29 مرداد) برای برخی ساعات به ویژه در بعد ازظهر وزش باد از سمت نواحی جنوبی -جنوب شرقی پیش بینی می گردد، توضیح داد: بر این اساس احتمال می رود طی فردا (29 مرداد) وزش باد در برخی ساعات سبب خیزش گرد و خاک و برغلظت ذرات معلق به طورنسبی افزوده گردد.

شهبازی در ادامه گفت: دمای هوا در پایتخت تا روز آینده کاهش محسوسی خواهد یافت.

وی در انتها با بیان اینکه کیفیت هوای 24 ساعت گذشته تهران منتهی به 8 صبح امروز با شاخص میانگین 75 در شرایط سالم قرار داشت، توضیح داد: کیفیت هوا هم اکنون پایتخت نیز با شاخص میانگین 82 همچنان در شرایط سالم است.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 737

به "پیش بینی خیزش گرد و خاک در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی خیزش گرد و خاک در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید