پیگیری برای برطرف نواقص هواسازهای برخی از ایستگاه های خط 3 مترو

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه هوا سازهای پر قدرت مترو، سازه های مهمی هستند که چه در بحث ایمنی مسافران و چه در بحث کیفیت هوای داخل ایستگاه ها و خطوط مترو، بسیار مؤثرند اضافه نمود: هوا ساز برخی از ایستگاه های خط سه راه اندازی نشده است اما پیگیر برطرف نقص هواسازهای خط سه مترو هستیم و سعی می کنیم بهترین خدمات را ارایه دهیم.

پیگیری برای برطرف نواقص هواسازهای برخی از ایستگاه های خط 3 مترو

وی بیان نمود: ارتقای سطح خدمات موجود و حفظ آن بسیار هزینه دارد و سعی می کنیم بهترین خدمات را ارایه دهیم؛ چرا که نواقص اتفاقی، موجب نارضایتی می گردد.

نوبخت در ادامه گفت: در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به صورت جدی پیگیر برطرف نواقص هستیم و شهروندان و مسافران محترم نیز در صورت برخورد با هر مشکلی می توانند از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره 30004277، سامانه تلفن گویا به شماره 6-88740163 و ارسال ایمیل به آدرس [email protected] پیام ها، پیشنهادات و انتقادهای خود را بیان نمایند و با کمال میل پذیرای شنیدن انتقادات هستیم چراکه هدف و وظیفه ما تکریم مسافران است نه انکار نواقص و کاستی ها.

وی در انتها با تاکید بر خدمات رسانی مطلوب، ایمن، سریع به شهروندان و مسافران اعلام کرد: خدمتگزاری به مردم و ارائه خدمات مناسب در سطح شهر به شهروندان از اصلی ترین اهداف مترو است.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 880

به "پیگیری برای برطرف نواقص هواسازهای برخی از ایستگاه های خط 3 مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری برای برطرف نواقص هواسازهای برخی از ایستگاه های خط 3 مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید